Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3531652)
I.1) Name and address: Gmina Żmudź Żmudź 2 2 22-114 Żmudź lubelskie tel. 82 5680182 fax. 82 5680620 REGON 11019797700000 www.zmudz.gmina.pl , www.ugzmudz.bip.lubelskie.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2020 roku
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi w 2020 roku w okresie od 2 stycznia 2020 r. do 22 grudnia 2020 roku (z wyłączeniem wakacji ). Przedmiot zamówienia obejmuje: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Żmudzi na zajęcia szkolne i odwóz uczniów po zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania według tras: I trasa: Pobołowice – Maziarnia – Wólka Leszczańska – Żmudź; ilość – 18 uczniów, długość trasy 9 km. II trasa: Leszczany I – Leszczany – Leszczany Kolonia – Żmudź; ilość – 26 uczniów, długość trasy 8 km. III trasa: Annopol – Syczów – Stanisławów – Dryszczów – Rudno – Żmudź; ilość – 27 uczniów, długość trasy 16 km. IV trasa: Puszcza – Ksawerów – Lipinki – Kazimierówka – Bielin – Roztoka – Klesztów – Żmudź; ilość – 35 uczniów, długość trasy 13 km. V trasa: Pobołowice Kolonia, Wołkowiany, Żmudź; ilość – 6 uczniów, długość trasy 7 km. Odwiezienie uczniów klas 0 – III w godzinach 11:30 – 12:00 na trasie Żmudź – Wólka Leszczańska – Leszczany Łączna liczba uczniów dowożonych do Szkoły Podstawowej w Żmudzi i odwożonych po zajęciach do miejsca zamieszkania – 112. Dopuszcza się zmianę liczby uczniów dowożonych do szkół i odwożonych do miejsca zamieszkania. Godziny przywozu i odwozu będą zgodne z harmonogramem przedstawionym przez Dyrektora Szkoły. Aktualna, imienna lista uczniów, dla których będą kupowane bilety miesięczne przekazywana będzie Wykonawcy przez Dyrektora Szkoły co miesiąc do 20 dnia każdego miesiąca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację usługi, stan techniczny pojazdu oraz bezpieczeństwo pasażerów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pojazdy samochodowe użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być przystosowane do przewozu odpowiedniej liczby uczniów zgodnie z liczbą podaną w pkt 3.2 SIWZ na każdej z tras. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż autobus nie spełnia warunków określonych w prawie o ruchu drogowym lub w przypadku zaistniałych awarii uniemożliwiających kontynuowanie dowozu dzieci Wykonawca podstawi zastępczy autobus do miejsca, z którego dowóz winien być kontynuowany w czasie max. 70 minut od chwili zgłoszenia. W przypadku braku autobusu zastępczego, po upływie czasu zadeklarowanego w ofercie zostaną naliczone kary umowne. Zamawiający zastrzega możliwość odstępstwa od przewozu w związku z odpracowywaniem dni wolnych itp. Dyrektor szkoły obowiązany jest zawiadomić Wykonawcę o dniu wolnym od nauki lub o zaistniałych zmianach w rozkładzie zajęć co najmniej na dwa dni przed tym dniem. Za bezpieczeństwo uczniów w czasie przewozu odpowiada przewoźnik. Za bezpieczeństwo uczniów w czasie wsiadania i wysiadania odpowiada Dyrektor Szkoły.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60112000-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information