Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3531642)
I.1) Name and address: Gmina Laszki Laszki 36 36 37-543 Laszki podkarpackie tel. 016 6285046 w. 22 fax. 0-16 6285023 REGON 65090046000000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Laszki w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów wraz z opieką (osoba inna niż kierowca) następujących szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Laszki w okresie od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r. (z wyłączeniem lipca i sierpnia): 1) Szkoła Podstawowa w Korzenicy – 36 uczniów; 2) Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Laszkach - 82 uczniów; 3) Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Miękiszu Nowym - 43 uczniów; 4) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Miękiszu Starym - 37 uczniów; 5) Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Wietlinie - 92 uczniów. Liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi 290. 4.2 Liczby uczniów są wielkościami rzeczywistymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Nie można podać maksymalnej liczby biletów oraz wskazać kiedy liczba biletów może ulec zmianie, gdyż decydują o tym indywidualne przypadki losowe, na co Zamawiający nie ma wpływu. 4.3 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom w czasie dowozu do szkół, jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo opiekuna. Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej, cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. 4.4 Zamawiający będzie dokonywał zakupu biletów miesięcznych dla uczniów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca l992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018r. poz. 295). 4.5 Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę autobusów z określoną ilością miejsc w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. 4.6 Zamawiający najpóźniej do dnia 25 każdego miesiąca przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów miesięcznych na następny miesiąc. 4.7 Osoby sprawujące opiekę nad uczniami w czasie dowozu zapewnia Zamawiający. 4.8 Cena jednostkowa za 1 bilet miesięczny na poszczególnych trasach, które zostaną podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym będą obowiązywały w niezmiennej stawce przez okres trwania umowy na poszczególnych trasach. 4.9 Faktury za zakup biletów na poszczególne miesiące będą wystawiane wg poniższego wzoru: Nabywca: Gmina Laszki, 37-543 Laszki 36, NIP 792 203 15 21; Odbiorca: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Laszkach, 37-543 Laszki 36. Kursy autobusów będą odbywały się w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ogłoszonym przez Ministerstwa Edukacji Narodowej. 4.10 Cena umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany długości trasy. 4.11 Trasy przejazdów oraz przewidywana liczba uczniów zostały wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy. 4.12 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.: kierowanie pojazdami oraz sprawowanie opieki podczas dowozu i odwozu przez opiekuna, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60112000-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information