przetarg nieograniczony pn. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica,

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3531632)

Client
Centrum Usług Wspólnych
State
pomorskie
Address
76-251 Kobylnica, Wodna 20
Phone
59 841 59 12
Fax
59 841 59 15
www
bip.cuwkobylnica.tensoft.pl
E-Mail
cuw@kobylnica.pl
Created
2019-12-05

Centrum Usług Wspólnych

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Centrum Usług Wspólnych Wodna 20 76-251 Kobylnica pomorskie tel. 59 841 59 12 fax. 59 841 59 15 REGON 36569688100000 bip.cuwkobylnica.tensoft.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: przetarg nieograniczony pn. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica,

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa, obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do 64 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 511.120 kWh w okresie od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r., z tego: Strefa I 158.010 kWh Strefa II 353.110 kWh Strefa III 0,00 kWh 2. Szczegóły dotyczące zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru opisane zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. 4. Zamawiający informuje, że w nw. obiektach planowane jest uruchomienie mikroinstalacji, w związku z czym Odbiorca uzyska status Prosumenta, a rozliczenia za pobraną i wyprodukowaną w tych obiektach energię elektryczną odbywać się będą zgodnie z Ustawą z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii: 1) Gminne Centrum Kultury i Promocji, ul. Wodna 20/4, 76-251Kobylnica, PL0037810106674287, 2) Świetlica i remiza strażacka, Lulemino 19, 76-251 Kobylnica, PL0037810017066192, 3) Świetlica, Kończewo 6/1, 76-251 Kobylnica, PL0037810017067206, 4) Świetlica, Kruszyna dz.24/1, m.1, 76-251 Kobylnica, PL0037810017066802, 5) Świetlica, Widzino, ul. Główna 26, 76-251 Kobylnica, PL0037810017065889, 6) Świetlica Wiejska, Sierakowo dz.132/4, 76-251 Kobylnica, PL0037810108091194, 7) Świetlica Wiejska, Sycewice, ul. Pocztowa, dz.4/85, 76-251 Kobylnica, PL0037810017069125, 8) Szkoła, ul. Młyńska 3/B, 76-251 Kobylnica, PL0037810000091701, 9) Szkoła, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, PL0037810000091802, 10) Hala sportowa, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, PL0037810000091903, 11) Szkoła Kończewo, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, PL0037810017149856, 12) Szkoła podstawowa, Kwakowo, ul. Słupska 5, 76-251, Kobylnica, PL0037810000091192, 13) Szkoła podstawowa, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica, PL0037810000090889, 14) Szkoła, Sycewice, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, PL0037810000071388, 15) OPS Kobylnica, ul. Wodna 20/3, 76-251 Kobylnica, PL0037810106281843, 16) CUW i Referat Straży Gminnej, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, PL0037810108553966, 17) Urząd Gminy biura z parkingiem, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, PL0037810000106754. Planowany termin uruchomienia instalacji wskazany został w Załączniku nr 1 do SIWZ, kolumna „Planowany termin włączenia mikroinstalacji”. 5. Standardy jakościowe: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych. 2) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (ze zmianami) i Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. 3) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa: • grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup; • sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączenia do sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat; • stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania, z uwzględnieniem podziału na stawki wynikające z: ◦ dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowe), ◦ korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe), ◦ odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe), ◦ przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłaty przejściowej), ◦ zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE); • sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców; • sposób ustalania opłat za: ◦ ponadumowny pobór energii biernej, ◦ przekroczenia mocy umownej, ◦ nielegalny pobór energii elektrycznej; • opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy; • opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw z przyczyn, o których mowa w art. 6b ust. 1, 2 i 4 ustawy. 7. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiających (odbiorców) przed OSD.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 09300000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: restricted tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information