„Wynajem 2 samochodów do 3,5 tony przeznaczonych do transportu osób (wraz z kierowcami) na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej”

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3531616)

Client
TESTOWY
State
mazowieckie
Address
00-000 Warszawa, ul. Nieznana 1/12 12/ 1
www
gfh
E-Mail
gp_test@o2.pl
Created
2019-12-05

TESTOWY

Section I - The contracting

I.1) Name and address: TESTOWY ul. Nieznana 1/12 1 /12 00-000 Warszawa mazowieckie REGON 00000000000000 gfh

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Wynajem 2 samochodów do 3,5 tony przeznaczonych do transportu osób (wraz z kierowcami) na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej”

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest wynajem samochodów o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcami do przewozu brygad roboczych i materiałów na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Transport będzie prowadzony głównie po drogach miejskich i osiedlowych. Opis przedmiotu zamówienia: Na potrzeby Działu Eksploatacyjnego zamawiający przewiduje 2 samochody wraz z kierowcami: 2 samochody osobowo – towarowe z podwójną kabiną, ze skrzynią załadunkową o długości min. 2,2 mb., pod plandeką, przystosowane do przewozu brygad roboczych i materiałów budowlanych, przewożące min. 5 pracowników ZGM. Samochody powinny być estetyczne i w dobrym stanie technicznym. Zamawiający wymaga, aby kabiny i plandeki samochodów były bez reklam i napisów. Wykonawca rozpoczyna i kończy pracę w miejscu siedziby ZGM lub innym uzgodnionym wcześniej z osobą odpowiedzialną za wykonanie zadania ze strony Zamawiającego. Zamawiający przewiduje czas pracy ww. samochodów dziennie w dni robocze zgodnie z czasem pracy obowiązującym w ZGM. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości godzin wynajmu samochodu wraz z kierowcą w zależności od jego potrzeb. Zamawiający zapłaci tylko za faktyczne godziny wynajmu samochodu wraz z kierowcą. W przypadku awarii samochodu Wykonawca zobowiązany jest na okres naprawy podstawić inny samochód zastępczy o zbliżonych parametrach spełniających wymagania. W przypadku wystąpienia awarii samochodu podczas świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest podstawić samochód zastępczy o zbliżonych parametrach spełniających wymagania w ciąg 60 minut od momentu zgłoszenia awarii. Czas dojazdu samochodu zastępczego na wyznaczone miejsce nie będzie wliczany do czasu pracy samochodu. Zamawiający na czas wykonywania usługi przewiduje zamontowanie w każdym samochodzie Wykonawcy lokalizatora GPS, który będzie wskazywał miejsce pobytu samochodu oraz przebyte trasy na mapie. Dostęp do tych danych będzie miał Zamawiający a obsługa ww. urządzenia będzie obowiązkiem pracowników ZGM. Montaż lokalizatora jest nieinwazyjny i polegać będzie na umieszczeniu modułu lokalizacyjnego w schowku albo w innym bezpiecznym miejscu w samochodzie i połączeniu go przewodem z terminalem przymocowanym na przyssawce do szyby oraz podłączeniu zasilania lokalizatora przewodem do gniazdka zapalniczki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezinwazyjnego przymocowania na drzwiach samochodu magnesowych tabliczek informacyjnych o wymiarach 42cm x 15cm o treści „Zakład Gospodarki Mieszkaniowej”. Tabliczki te wykonawca będzie miał obowiązek przymocowania na samochody podczas świadczenia usługi transportowej na rzecz Zamawiającego oraz zwrócić Zamawiającemu po realizacji zamówienia. Zaleca się, aby samochody wykorzystywane do świadczenia usług wyposażone były w silniki spełniające wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin oraz wyposażone były w zewnętrzne urządzenia sygnalizacyjne (świetlne) w kolorze pomarańczowym. Szczegółowy zakres usługi określa SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60170000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information