dowóz dzieci i młodzieży do jednostek oświatowych na podstawie biletów miesięcznych szkolnych w okresie od 01.01.2020r. do 30.06.2020r.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3531606)

Client
Miejsko-Gminny Zespół Oświaty
State
lubuskie
Address
66-530 Drezdenko, ul. Ogrodowa 1 1
Phone
0-95 7638102
Fax
0-95 7620850
E-Mail
mgzo@oswiata.drezdenko.pl
Created
2019-12-05

Miejsko-Gminny Zespół Oświaty

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejsko-Gminny Zespół Oświaty ul. Ogrodowa 1 1 66-530 Drezdenko lubuskie tel. 0-95 7638102 fax. 0-95 7620850 REGON 21030662400000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: dowóz dzieci i młodzieży do jednostek oświatowych na podstawie biletów miesięcznych szkolnych w okresie od 01.01.2020r. do 30.06.2020r.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 2. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci i młodzieży do jednostek oświatowych na terenie Gminy Drezdenko na podstawie biletów miesięcznych szkolnych z ulga 49% w związku z przysługującymi uprawnieniami na podstawie art. 5 ust. 1 i 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2012r. poz. 1138 ze zm.) w okresie od 01.09.2019r. do 31.12.2019r. 3. Przewóz ( dowóz) odbywać się będzie w godz. 6.50 - 7.55 oraz odwóz w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej. 4. W trakcie przewozu, wsiadania i wysiadania dzieci, na Wykonawcy spoczywa obowiązek zagwarantowania należytego bezpieczeństwa. 5. Osoby skierowane do realizacji zamówienia zapewnią dzieciom w szczególności bezpieczny dla ich zdrowia przejazd i będą postępować według następujących zasad: a) opiekun będzie odbierał dzieci z wyznaczonych miejsc o ustalonej wcześniej w harmonogramie dowozów godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będzie przekazywał dzieci pod opiekę nauczyciela, b) po zakończeniu zajęć opiekun będzie odbierał dzieci od nauczycieli w szkole i po dowiezieniu pod wyznaczone miejsce przekazywał pod opiekę rodziców. c) osoby sprawujące opiekę zachowują szczególną dbałość o dobro dziecka w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu z pojazdu. 6. Wymaga się, aby każde dziecko miało w autobusie miejsce siedzące 7. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia przewozu uczniów nieprzerwanie przez wszystkie dni funkcjonowania jednostek oświatowych, zgodnie z organizacją roku szkolnego z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych, 8. Przewozy organizowane będą w ramach komunikacji regularnej na podstawie miesięcznych biletów szkolnych, na wniosek Zamawiającego Wykonawca dokona zmian minutowego rozkładu jazdy z powodu zmian organizacyjnych jednostek oświatowych, 9. W przypadku awarii pojazdu służącego do przewozu uczniów Wykonawca niezwłocznie zapewni na swój koszt pojazd, który zapewni przewóz dzieci na danej trasie, 10. Zamawiający wymaga, aby wsiadanie i wysiadanie dzieci z autobusów obywało się w miejscach do tego przeznaczonych, 11. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia osoby sprawującej opiekę nad dziećmi. 12. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia czy osoby skierowane do realizacji dowozy nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. 13. Rozliczenie odbywać się będzie w cyklu miesięcznym, na podstawie faktur VAT w oparciu o ilość faktycznie zakupionych szkolnych biletów miesięcznych, zgodnie z listą uprawnionych uczniów przedłożoną przez Zamawiającego. Wykaz będzie podlegał miesięcznej aktualizacji w przypadku zmian na liście dzieci – zatem Zamawiający gdy nie przekaże wykazu na dany miesiąc, obowiązywać będzie wykaz z poprzedniego miesiąca. 14. Wykonawca winien dysponować taką ilością środków transportu, by zapewnić przewóz zgodnie z przedmiotem zamówienia, 15. Środki transportu muszą posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające ich właściwy stan techniczny z uwzględnieniem specyfiki wykonywanych przewozów. 16. Osoby skierowane do realizacji zamówienia muszą posiadać ważne badania lekarskie oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż. oraz udzielania pierwszej pomocy 17. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia wszystkich kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów, w tym również dodatkowych kosztów związanych z awarią pojazdów. 18. Wykonawca odpowiada za sprawność techniczną pojazdów służących do wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby pojazdy służące do wykonania usług spełniały wszelkie wymagania techniczne i bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 19. Wykonawca odpowiada za pełne kwalifikacje i uprawnienia kierowców realizujących przewozy. 20. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, w przypadku choroby kierowcy wykonującego przewozy zapewnienie kierowcy zastępczego. 21. Wzrost paliwa, części samochodowych czy ubezpieczenia nie będzie miał wpływu na zmianę ceny za świadczoną usługę. 22. W przypadku awarii pojazdu służącego do przewozu dzieci Wykonawca niezwłocznie zapewni na swój koszt pojazd, który zapewni przewóz dzieci na danej trasie. 23. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 24. Wykonawca ustala w uzgodnieniu z Zamawiającym rozkład jazdy (godziny przyjazdu i odjazdu z poszczególnych przystanków). Zamawiający ma możliwość zmiany przebiegu trasy, przystanków, liczby dzieci, zmiany docelowej szkoły lub placówki oświatowej, zachowując ustalony limit kilometrów na danej trasie. Ponadto Zamawiający w trakcie roku szkolnego może żądać zmiany rozkładu jazdy, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę z minimum trzydniowym wyprzedzeniem. Zmiany rozkładu jazdy nie będą wpływały na wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dzieci przewożonych na danej trasie, o ile w wymaganym dla danej trasy pojeździe pozostają jeszcze wolne miejsca. 25. Trasy przejazdów, liczbę uczniów oraz liczę kursów określa załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiący integralną część niniejszej umowy 26. Dodatkowe informacje: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, b) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. c) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej d) Wykonawca nie może powierzyć wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60100000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information