Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1000000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Goraj

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3524470)

Client
Urząd Gminy Goraj
State
lubelskie
Address
23-450 Goraj, ul. Bednarska 1
Phone
846 858 002
Fax
846 858 118
E-Mail
poczta@goraj.eurzad.eu
Created
2019-11-12

Urząd Gminy Goraj

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Gminy Goraj ul. Bednarska 1 23-450 Goraj lubelskie tel. 846 858 002 fax. 846 858 118 REGON 54054100000000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1000000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Goraj

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1) Przedmiot zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1000000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek przez Gminę Goraj. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kredytu w kwocie niższej. Wykonawca z tego tytułu nie będzie żądał dodatkowych opłat lub prowizji. 3) Kredyt zostanie udzielony w walucie polskiej. 4) Udostępnienie kredytu nastąpi nie później niż w terminie 3 dni po dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania kredytu w kilku transzach zgodnie z jego zapotrzebowaniem z równoczesnym zastrzeżeniem, że maksymalny okres wykorzystania kredytu upływa z dniem 27 grudnia 2019r.Dla potrzeb procedury przetargowej należy przyjąć, że kredyt będzie płatny w jednej transzy, uruchomiony dnia 27.12.2019 r.. 5) Karencja w spłacie kredytu będzie obejmować okres od uruchomienia kredytu do dnia 31.03.2020 r. 6) Okres spłaty kredytu 31.03.2020 r. do 31.12.2029 r. Harmonogram spłaty kredytu w poszczególnych okresach zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych opłat. 7) Spłata odsetek od niespłaconej części kredytu odbywać się będzie w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przez wykonawcę/bank. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach kwartalnych i płatne w okresach kwartalnych w terminie do 10-tego dni miesiąca następującego po zakończeniu kwartału. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty. 8) Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 3M, przyjętej z ostatniego dnia roboczego kwartału za który odsetki są naliczane, powiększone o oferowaną marżę wykonawcy/banku, która jest stała przez cały okres umowy. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia. Liczba bazowa dni w roku 365. Odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Jeżeli data spłaty rat kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, iż termin został dotrzymany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w harmonogramie spłat. Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 3M z dnia 31 października 2019 r. w wysokości 1,71%. Przyjęta stawka WIBOR 3M z dnia 31 października 2019 r. będzie służyła jedynie do porównania złożonych ofert. 9) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” 10) W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający załącza do SIWZ niżej wymienione dokumenty: a) Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu przez gminę Goraj z dnia 6 listopada 2019 r., b) Sprawozdanie Rb-Z za III kw. 2019 r., c) Sprawozdanie Rb-NDS za III kw. 2019 r., d) Wieloletnia prognoza finansowa - prognoza kwoty długu.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 66113000-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information