Opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu lokalu przy ul. Swojskiej 16 m 5 w Gdańsku.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3524441)

Client
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
State
pomorskie
Address
80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74 74
Phone
58 3201032, 3200220, 3023282
Fax
58 3458235
www
www.gznk.pl
E-Mail
nz@gznk.pl
Created
2019-11-12

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ul. Partyzantów 74 74 80-254 Gdańsk pomorskie tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 fax. 58 3458235 REGON 19281776900000 www.gznk.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu lokalu przy ul. Swojskiej 16 m 5 w Gdańsku.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Wykonanie inwentaryzacji budowlanej architektoniczno– konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej lokalu nr 5 przy ul. Swojskiej 16 w Gdańsku. Opracowanie musi składać się z części opisowej, graficznej, dokumentacji fotograficznej oraz zawierać szczegółowe rysunki wszystkich rzutów lokalu, a także przekroje i szczegóły, które niezbędne będą do opracowania dokumentacji projektowej. Zadanie polega na wykonaniu inwentaryzacji lokalu z natury. Inwentaryzacja musi określić rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne występujące w lokalu. Wykonane rysunki muszą zawierać wymiary, rzędne i opisy. Opracowanie graficzne powinno zawierać: - rzut kondygnacji w skali 1:50 (na rzucie winna być zaznaczona lokalizacja elementów oryginalnego wyposażenia (np. stolarka okienna, drzwiowa itp.) - przekroje charakterystycznych miejsc lokalu w skali 1:50, - odrębne rysunki dla elementów oryginalnego wyposażenia w skali odpowiedniej dla przedstawionego elementu np.: stolarka okienna, drzwiowa itp. b) Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego lokalu, Celem wykonania ekspertyzy jest ustalenie stanu technicznego lokalu z wytycznymi do prac projektowych oraz określenie niezbędnych prac remontowych. Sporządzenie ekspertyzy powinno być poprzedzone wykonaniem niezbędnych odkrywek, badań i sprawdzeń elementów lokalu. c) Opracowanie dokumentacji wielobranżowej projektowo-kosztorysowej na remont lokalu w następującym zakresie: - projektów, które będą wynikały z ekspertyzy technicznej oraz koniecznych zmian w konstrukcji lokalu, - wydzielenia pomieszczenia łazienki, - przewodów: spalinowego i wentylacyjnego dla pomieszczeń kuchni i łazienki oraz wyprowadzenie ponad dach zgodnie z załączoną opinią kominiarską Nr 498/2019 z dnia 26.08.19, - wymiany stolarki okiennej oraz drzwi wejściowych do lokalu, - korekty biegu schodów prowadzących do lokalu, - zmiany sposobu ogrzewania z piecowego na ogrzewanie gazowe, - instalacji wodno-kanalizacyjnej, - instalacji gazowej, - instalacji elektrycznej. d) Uzyskanie decyzji administracyjnej pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku umożliwiającej rozpoczęcie robót budowlanych przez Zamawiającego. e) Sprawowania nadzoru autorskiego w zakresie: - stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, - uzgodnienia możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego i zgodnie z zawartą umową. 2. Charakterystyka lokalu i budynku: Lokal nr 5 znajduje się na poddaszu budynku mieszkalnego z roku 1913, powierzchnia użytkowa lokalu 31,77 m2, mieszkalna 18,40 m2. Kubatura budynku 2197 m3, ilość kondygnacji: parter + poddasze użytkowe. Budynek posiada 8 lokali mieszkalnych (duża wspólnota w obcym zarządzie). Budynek wzniesiony w technologii murowanej. Stropy drewniane. Dach o konstrukcji drewnianej z pokryciem ceramicznym. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną i gazową. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej lokalu w następującym zakresie: 1) Inwentaryzacja budowlana architektoniczno- konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna. 2) Ekspertyza stanu technicznego. 3) Projekt budowlany obejmujący branżę: a) architektoniczną- konstrukcyjną w zakresie: - wykonania prac projektowych, które będą wynikały z ekspertyzy technicznej oraz koniecznych zmian w konstrukcji lokalu, - wydzielenia pomieszczenia łazienki, - wybudowania przewodów: spalinowego i wentylacyjnego dla pomieszczeń kuchni i łazienki oraz wyprowadzenie ponad dach zgodnie z załączoną opinią kominiarską Nr 498/2019 z dnia 26.08.19 - wymiany stolarki okiennej oraz drzwi wejściowych do lokalu, - korekty biegu schodów prowadzących do lokalu, b) sanitarną w zakresie: - zmiany sposobu ogrzewania z piecowego na ogrzewanie gazowe, - wykonania instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wykonania instalacji gazowej, c) elektryczną w zakresie: - wykonania instalacji elektrycznej, 4) Projekt wykonawczy obejmujący branżę: a) architektoniczną- konstrukcyjną w zakresie: - wykonania prac projektowych, które będą wynikały z ekspertyzy technicznej oraz koniecznych zmian w konstrukcji lokalu, - wydzielenia pomieszczenia łazienki, - wybudowania przewodów: spalinowego i wentylacyjnego dla pomieszczeń kuchni i łazienki oraz wyprowadzenie ponad dach zgodnie z załączoną opinią kominiarską Nr 498/2019 z dnia 26.08.19 - wymiany stolarki okiennej oraz drzwi wejściowych do lokalu, - korekty biegu schodów prowadzących do lokalu, b) sanitarną w zakresie: - zmiany sposobu ogrzewania z piecowego na ogrzewanie gazowe, - wykonania instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wykonania instalacji gazowej, c) elektryczną w zakresie: - wykonania instalacji elektrycznej, 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 6) Przedmiary robót. 7) Kosztorysy inwestorskie. 8) Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 9) Charakterystyka energetyczna lokalu. 10) Uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci, zarządców terenu (między innymi: SAUR-Neptun, ENERGA, GZDiZ, PSG) oraz innych koniecznych uzgodnień wynikających z zakresu opracowanej dokumentacji a niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. 11) Złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 12) Uzgodnienie dokumentacji projektowej z rzeczoznawcą ds. sanitarno – higienicznych. 13) Przygotowanie i złożenie na podstawie pełnomocnictwa wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami. 14) Uzyskanie decyzji administracyjnej pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku umożliwiającej rozpoczęcie robót budowlanych przez Zamawiającego. 15) Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji. 4. Dokumenty przekazane przez Zamawiającego w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji: 1) Arkusze inwentaryzacyjne lokalu z rysunkiem– załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Opinia kominiarska – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Założenia wyjściowe do kosztorysu inwestorskiego – załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71220000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information