Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3524401)
I.1) Name and address: Szpital Miejski w Miastku Sp. z.o.o. ul. Wybickiego 30 30 77-200 Miastko pomorskie tel. 59 8570902 fax. 59 8570901 REGON 22200769700000 www.szpitalmiastko.pl
I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa energii elektrycznej oraz usługa dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. ZP23/PN/2019
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz usługa dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. 2. Zamawiający informuje że zamówienie realizowane będzie dla dwóch punktów poboru energii elektrycznej wyszczególnionych i opisanych szczegółowo w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 1) PL0037840000014148 - Ul. Gen. Wybickiego 30, 77-200 Miastko 2) PL0037840105725659 - Lokal użytkowy Dretyń 74, 77-203 Dretyń 3. Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2017 r., poz. 2500). 4. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej odbywać się będzie w zgodzie z parametrami jakościowymi energii elektrycznej oraz wskaźnikami jakości i niezawodności dostaw energii elektrycznej określonymi w zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 5. Zapotrzebowanie na energię elektryczną w ilości wskazanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia może odbiegać od faktycznego zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy, jest ono szacunkowe i ma charakter prognozy, dokonanej przez zamawiającego na podstawie danych zużycia energii elektrycznej w poprzednich okresach rozliczeniowych. 6. Rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej przez Wykonawcę wyłonionego w ramach niniejszego postępowania przetargowego nie może nastąpić przed terminem wygaśnięcia obowiązujących umów podpisanych z obecnym dostawcą energii elektrycznej wskazanym w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność związaną z niedopełnieniem tego obowiązku. 7. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne informacje dotyczące zmiany sprzedawcy oraz pełnomocnictwo, jeśli takie jest wymagane. Obecny sprzedawca energii elektrycznej (w ramach zawartej umowy) został wskazany w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 09300000-2
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information