Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich i dla Filii w Rościsławicach

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3524398)

Client
Dom Pomocy Społecznej
State
dolnośląskie
Address
55-120 Oborniki Śląskie, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 33
Phone
71 3102399 w. 48
Fax
713 102 399
www
www.dpsobornikislaskie.pl
E-Mail
pa@dpsoborniki.pl
Created
2019-11-12

Dom Pomocy Społecznej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Dom Pomocy Społecznej ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 33 55-120 Oborniki Śląskie dolnośląskie tel. 71 3102399 w. 48 fax. 713 102 399 REGON 12490550000000 www.dpsobornikislaskie.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich i dla Filii w Rościsławicach

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich i dla Filii w Rościsławicach, szczegółowo określonych w pakietach (częściach) formularza cenowego (załącznik nr 2). Transport ww. produktów na koszt i ryzyko własne Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: Pakiet 1 - A - Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9 Pakiet 2 - B - Drób, produkty drobiowe CPV 15112000-6, 15131500-0 Pakiet 3 - C - Mięso i wędliny CPV 15100000-9 Pakiet 4 - D - Jaja CPV 03142500-3 Pakiet 5 - E - Produkty mleczarskie CPV 15500000-3 Pakiet 6 - F - Różne produkty spożywcze, oleje i tłuszcze, warzywa mrożone, produkty przemiału ziarna CPV 15800000-6, 15400000-2, 15331170-9, 15600000-4 Pakiet 7 - G - Ryby przetworzone i konserwowane CPV 15200000-0 Pakiet 8 - H - Warzywa i owoce, jabłka, ziemniaki CPV 03200000-3 Wykonawca gwarantuje, że dostarczany towar będzie zgodny z warunkami HACCP. Wykonawca do każdej dostawy załączy aktualne świadectwo jakości. Produkty muszą być świeże, o określonej wadze z zachowaniem daty do spożycia bez uszkodzeń mechanicznych, pleśni, zepsucia i zwiędnięcia. W przypadku reklamacji przez Zamawiającego jakości towaru, Wykonawca niezwłocznie wymienia towar na inny o jakości zapisanej w SIWZ. (Standardy jakościowe) Przedmiotem zamówienia są artykuły spożywcze o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności, normami i certyfikatami w szczególności spełniające wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczanych produktów. (Koszt cyklu życia produktu) Dostawy i ich cena uwzględniają wszelkie możliwe kolejne lub powiązane fazy istnienia produktów spożywczych, w szczególności badanie, rozwój, projektowanie, przygotowanie, produkcję, testowanie, opakowanie, transport, magazynowanie, logistykę, dostawę, rozładunek z wyjątkiem kosztów przetworzenia we własnym zakresie Zamawiającego na potrzeby przygotowania posiłków oraz usunięcia i utylizacji pozostałych resztek.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 15000000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information