„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w branży drogowej na budowę drogi Ryki ul. Okopowa – Swaty wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID)”.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3524386)

Client
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
State
lubelskie
Address
08-500 Ryki, ul. Karola Wojtyły 29
Phone
081 865 71 10
Fax
081 865 71 11
www
https://umryki.bip.lubelskie.pl
E-Mail
ryki@ryki.pl
Created
2019-11-12

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ul. Karola Wojtyły 29 08-500 Ryki lubelskie tel. 081 865 71 10 fax. 081 865 71 11 REGON 52596100000000 https://umryki.bip.lubelskie.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w branży drogowej na budowę drogi Ryki ul. Okopowa – Swaty wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID)”.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w branży drogowej na budowę drogi Ryki ul. Okopowa – Swaty wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID)”. Zakres opracowania obejmuje Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w branży drogowej na budowę drogi Ryki ul. Okopowa – Swaty wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID): a) Ryki ul. Okopowa: droga gminna nr 102882 o długości ok. 940 mb na działce o nr ewidencyjnym 43, obręb Kolonia Swaty, początek od drogi gminnej ul. Zielona, b) Swaty: droga wewnętrzna o długości ok. 1300 mb na działce o nr ewidencyjnym 774, obręb Swaty, kontynuacja drogi gminnej nr 102882 ul. Okopowej, Przebieg drogi przedstawiono w załączniku mapowym – Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Rzeczowy zakres przedmiotu zamówienia dla etapu I: - opracowanie koncepcji budowy drogi i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego w ilości 1 egz., - uzyskanie warunków przebudowy występujących kolizji istniejącej infrastruktury z projektowaną drogą, - określenie szacowanych kosztów budowy drogi w ilości 1 egz. 3. Rzeczowy zakres przedmiotu zamówienia dla etapu II: - uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych (map do celów projektowych), niezbędnych do wykonania projektu budowlanego, - pobranie na własny koszt niezbędnych wypisów z ewidencji gruntów i budynków aktualnych na dzień złożenia wniosku o ZRID w zakresie inwestycji (nie starsze niż 30 dni) – w ilości 1 egz.; - opracowanie kompletnej dokumentacji geotechnicznej wymaganej prawem w zakresie przedmiotu umowy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych, warunkująca uzyskanie decyzji ZRID i prawidłowe i rzetelne opracowanie projektów budowlanych, wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów oraz wykonania robót budowlanych - w ilości 5 egz.; - opracowanie kompletnego projektu budowlanego wraz z odwodnieniem (łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi otrzymanie decyzji ZRID), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej - w ilości 5 egz. (z czego 3 egz. należy dostarczyć Zamawiającemu już po zatwierdzeniu ZRIDem i ostemplowaniu przez Organ wydający ZRID, a 2 egz. zostają u Organu wydającego ZRID); - opracowanie kompletnych projektów wykonawczych dla wszystkich niezbędnych branż (oddzielnie dla każdej branży) warunkujące prawidłowe wykonanie robót budowlanych i uszczegóławiające i uzupełniające projekt budowlany - w ilości 5 egz.; - opracowanie kompletnych projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją oraz uzyskanie uzgodnień, opinii, odstępstw, zgód i pozwoleń itd., a także uzyskanie pozwolenia na ich budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia, jeżeli nie będą objęte ZRID-em - jeżeli takowe kolizje wystąpią - projekt budowlany w ilości 5 egz. i projekt wykonawczy w ilości 3 egz.; - opracowanie projektu stałej organizacji ruchu (w oparciu o § 2 ust. 1a rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729 oraz z 2016 r. poz. 314)) - w ilości 4 egz. i uzyskanie jego zatwierdzenia; - opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich niezbędnych do udzielenia przez Zamawiającego zamówienia na realizację wszystkich robót budowlanych objętych decyzją ZRID i innych niezbędnych do realizacji zadania, (przedmiary oraz kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z wymaganiami przepisów w tym zakresie) - w ilości po 3 egz.; - specyfikacje techniczne (ogólne i szczegółowe) wykonania i odbioru wszystkich robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z aktualnym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - 3 egz.; - przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującego otrzymanie stosownej zgody na wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją oraz umożliwiających ich wycinkę w terenie - jeśli zajdzie potrzeba - w ilości 3 egz.; - przygotowanie projektu rozbiórek i uzyskanie stosownych pozwoleń - jeśli zajdzie taka potrzeba - w ilości 3 egz.; - uzyskanie decyzji dot. środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia oraz decyzji pozwolenie wodnoprawne (jeśli zajdzie taka potrzeba) i inne decyzje, uzgodnienia, postanowienia niezbędne do uzyskania ZRIDu; - opracowanie rzetelnych danych wyjściowych wektorowych (plik .dxf +wersja papierowa) do dokumentacji geodezyjno-prawnej - danych niezbędnych do prawidłowego wykonania map podziałowych niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID (dane te muszą być rzetelnie opracowane na podstawie wektorowej mapy do celów projektowych z ustalonymi granicami działek opracowanej wcześniej przez Jednostkę Projektową oraz na podstawie aktualnych danych zawartych w PODGiK (jeśli w międzyczasie nastąpią zmiany)), dane te muszą być opracowane po opracowaniu i zatwierdzeniu projektu stałej organizacji ruchu - w ilości 3 egz.; - przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do złożenia wniosku o ZRID, złożenie kompletnego wniosku o ZRID i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na powszechnie dostępnym nośniku danych (np. płyta w formacie PDF i formacie edytowalnym .doc lub .docx dla dokumentów tekstowych, .dwg lub .dxf dla plików graficznych, kosztorysy, przedmiary w formacie .ath.) 4. Opracowana dokumentacja musi odpowiadać wymaganiom określonym przez przepisy prawa niezbędne do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub przyjęcia zgłoszenia zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. 5. Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy mapę zasadniczą oraz wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. 6. Wykonawca we wszystkich opracowaniach nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia określając przedmiot zamówienia chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można użyć dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" oraz przedstawione są parametry funkcjonalno - użytkowe, które służą do weryfikacji równoważności.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71320000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information