Zakup i dostawa wyposażenia sal lekcyjnych w Zespole Państwowych Szkół Plastycznych im. Tadeusza Makowskiego w Łodzi

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3520180)

Client
Zespół Państwowych Szkół Plastycznych im. T. Makowskiego w Łodzi
State
łódzkie
Address
91-012 Łódź, ul. Gandhiego 14 14
Phone
42 651 23 13
Fax
42 651 23 13
www
http://plastyklodz.pl/
E-Mail
zsplodz@neostrada.pl
Created
2019-10-23

Zespół Państwowych Szkół Plastycznych im. T. Makowskiego w Łodzi

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zespół Państwowych Szkół Plastycznych im. T. Makowskiego w Łodzi ul. Gandhiego 14 14 91-012 Łódź łódzkie tel. 42 651 23 13 fax. 42 651 23 13 REGON 47329763400000 http://plastyklodz.pl/

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa terenowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup i dostawa wyposażenia sal lekcyjnych w Zespole Państwowych Szkół Plastycznych im. Tadeusza Makowskiego w Łodzi

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż wyposażenia sal lekcyjnych zgodnie ze wskazaniem miejsca dostawy przez Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2) rozładunek, 3) wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 4) zmontowanie, ustawienie lub zainstalowanie poszczególnych produktów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) Część 1 według załącznika nr 6 do SIWZ – Meble szkolne: a) Wszystkie przedmioty powinny być fabrycznie nowe tzn. żadna część składająca się na dany przedmiot nie może być wcześniej używana. Dostawa musi obejmować fabrycznie nowe przedmioty oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, nieużywane i nieregenerowane. b) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny, zdatny do jego prawidłowego użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. Do wszystkich ujętych w zamówieniu przedmiotów wymagane jest dołączenie certyfikatów potwierdzających bezpieczeństwo ich użytkowania. c) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonania napraw lub wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych wskutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia. d) Przedmioty muszą być objęte gwarancją minimum 12 miesięcy. e) W przypadku gdy przedmiot nie będzie zgodny z ofertą i SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie wymienić go na zgodny z opisem. f) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem urządzeń objętych zamówieniem łącznie z rozładowaniem oraz wniesieniem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi również wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, zgodnie z opisanymi wymaganiami oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa. 2) Część 2 według załącznika nr 7 do SIWZ – Sprzęt informatyczny: a) Wszystkie urządzenia powinny być fabrycznie nowe tzn. żadna część składająca się na dane urządzenie nie może być wcześniej używana. Urządzenia powinny posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. Dostawa musi obejmować fabrycznie nowe urządzenia oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, nieużywane i nieregenerowane. b) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny, posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły, itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów komputerowych wymagane jest dołączenie certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia. c) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonania napraw lub wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych wskutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia. d) Urządzenia muszą być objęte gwarancją minimum 24 miesiące. e) W przypadku gdy urządzenie nie będzie zgodne z ofertą i SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie wymienić je na zgodne z opisem. f) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem urządzeń objętych zamówieniem łącznie z rozładowaniem oraz wniesieniem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi również wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, zgodnie z opisanymi wymaganiami oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa. g) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zestawów komputerowych z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem użytkowym, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis poszczególnych przedmiotów i urządzeń uwzględniający rodzaj i ilość asortymentu stanowiącego wyposażenie sal lekcyjnych określają załączniki nr 6, 7 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30200000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information