Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Straży Miejskiej w Łodzi

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3520174)

Client
Straż Miejska w Łodzi
State
łódzkie
Address
90-119 Łódź, ul. Kilińskiego 81 81
Phone
42 250 22 28
Fax
42 250 22 32
E-Mail
msmiechowska@strazmiejska.pl
Created
2019-10-23

Straż Miejska w Łodzi

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Straż Miejska w Łodzi ul. Kilińskiego 81 81 90-119 Łódź łódzkie tel. 42 250 22 28 fax. 42 250 22 32 REGON 47000614500000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Straży Miejskiej w Łodzi

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Numeracja zgodna z SIWZ: 3.1 Przedmiotem Zamówienia jest dostawa elektronicznych kart przedpłaconych na okaziciela dla pracowników Zamawiającego w ilości 473 sztuk plus jedna karta techniczna łącznie 474 szt. – Zamawiający w umowie lub w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni od daty podpisania umowy określi pisemnie podział wartościowy na poszczególne karty. 3.2 Pod pojęciem elektronicznych kart przedpłaconych, zwanych dalej kartami, należy rozumieć oferowaną przez Wykonawcę usługę polegającą na wydaniu i obsłudze elektronicznej karty przedpłaconej na okaziciela tj. instrumentu płatniczego służącego do dokonywania płatności w kraju i za granicą w obiektach handlowych, usługowych, kulturalnych i innych za zakup towarów i usług oraz do ewentualnego dokonywania doładowania karty przez użytkownika we własnym zakresie jak i wypłat gotówkowych z bankomatów na terytorium Polski, z zastrzeżeniem, iż emisja kart na okaziciela nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów zawartych w art. 15 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.). 3.3 Okaziciel dysponujący kartą musi posiadać możliwość: 3.3.1 Sprawdzania salda, 3.3.2 Zmiany hasła PIN, 3.3.3 Wglądu do historii transakcji, 3.3.4 Czasowej blokady karty, 3.3.5 Zastrzeżenia karty, 3.3.6 Wymiany zagubionej, anulowanej, zastrzeżonej lub zniszczonej karty, 3.3.7 Korzystania z promocji oraz ofert specjalnych w obiektach handlowych usługowych i innych z którymi Wykonawca ma podpisane oddzielne umowy partnerskie 3.4 Zakres zamówienia w ramach wynagrodzenia za jego realizację obejmuje: 1. Dostawę i obsługę 474 szt. elektronicznych kart przedpłaconych na okaziciela słownie: czterysta siedemdziesięciu czterech sztuk, w tym jedna karta techniczna. zawierająca kwotę nierozdysponowaną przez Zamawiającego w umowie lub najpóźniej w ciągu 3 dni od daty jej podpisania. 2. Wymagany minimalny termin ważności kart: 12 m-cy od daty podpisania umowy 3. Miejsce realizacji kart przedpłaconych: obiekty handlowe, gastronomiczne, usługowe, kulturalne i inne, znajdujące się w Polsce oraz poza jej granicami posiadające terminale płatnicze oraz ewentualna wypłata gotówki z bankomatów na terytorium Polski. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrzenia Zamawiającego w karty przedpłacone oraz poniesienia pełnych kosztów związanych z ich wyprodukowaniem, dostarczeniem i obsługą. Zamawiający ani okaziciel karty nie mogą ponosić żadnych dodatkowych kosztów z tytułu ich realizacji, w tym z tytułu wymiany i wydania duplikatu. 5. Celem ustalenia liczby obiektów oferujących zakupy na terenie miasta Łodzi na promocyjnych i preferencyjnych warunkach dla posiadaczy kart przedpłaconych Wykonawca dołączy do oferty wykaz, znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Łodzi obiektów handlowych, usługowych, gastronomicznych i kulturalnych, które dodatkowo deklarują promocje/rabaty, i z którymi Wykonawca ma podpisane oddzielne umowy partnerskie – Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga by środki zdeponowane na poszczególnych kartach przedpłaconych były przechowywane na dedykowanym rachunku bankowym oraz by zgodnie z regulacjami prawnymi były one objęte Bankowym Funduszem Gwarancyjnym co zabezpieczy zdeponowane środki w razie upadłości Banku lub Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga by w ramach oferowanej ceny Wykonawca dostarczył 474 sztuki (czterysta siedemdziesiąt cztery sztuki) kopert wraz z wykazem punktów promocyjnych na terenie Miasta Łodzi. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ 9. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość kart, zaś w przypadku ich uszkodzenia, zagubienia lub anulowania (zastrzeżenia) Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany uszkodzonych lub anulowanych (zastrzeżonych) kart na nowe wolne od wad i/lub wydania duplikatu karty w przypadku jej zagubienia – bez jakichkolwiek dodatkowych opłat.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30163000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information