Modernizacja kompleksu sportowego w miejscowości Ruda gmina Dębe Wielkie - etap I

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3520167)

Client
Gmina Dębe Wielkie
State
mazowieckie
Address
05-311 Dębe Wielkie, ul. Strażacka 3 3
Phone
25 7564700
Fax
25 7564734
www
www.debewielkie.bip24.eu
E-Mail
sekretariat@debewielkie.pl
Created
2019-10-23

Gmina Dębe Wielkie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Dębe Wielkie ul. Strażacka 3 3 05-311 Dębe Wielkie mazowieckie tel. 25 7564700 fax. 25 7564734 REGON 71158264100000 www.debewielkie.bip24.eu

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Modernizacja kompleksu sportowego w miejscowości Ruda gmina Dębe Wielkie - etap I

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja kompleksu sportowego w miejscowości Ruda gmina Dębe Wielkie - etap I”, polegająca na budowie budynku szatniowo-sanitarnego w zakresie robót scharakteryzowanych przedmiarami robót stanowiących załącznik nr 4.2 do niniejszej SIWZ. Zakres prac w szczególności obejmuje: Roboty budowlane: - ogrodzenie terenu budowy (wygrodzenie terenu budowy zabezpieczające przed dostępem osób nieupoważnionych na plac budowy); - roboty ziemne (usunięcie humusu); - roboty fundamentowe (Podkłady betonowe na podłożu gruntowym - chudy beton, izolacje przeciwwilgociowe, ławy fundamentowe prostokątne żelbetowe, fundamenty z bloczków betonowych, belki, podciągi i wieńce żelbetowe, przygotowanie i montaż zbrojenia); - warstwy podposadzkowe (podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, podkłady betonowe na podłożu gruntowym); - konstrukcja budynku szatni (dostawa i montaż kompletnej konstrukcji stalowej szatni, lekka obudowa ścian osłonowych z płyt warstwowych z wypełnieniem poliuretanowym gr. 10 cm (EI30) - ściany zewnętrzne, lekka obudowa ścian osłonowych z płyt warstwowych z wypełnieniem poliuretanowym gr. 8 cm - ściany wewnętrzne, Lekka obudowa dachu płaskiego o nachyleniu do 10% z płyt warstwowych z wypełnieniem poliuretanowym gr. 16 cm (dach), obróbki blacharskie z blachy powlekanej, rynny dachowe, rury spustowe); - Okna/drzwi zewnętrzne (montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych z PCV, montaż drzwi aluminiowych). Instalacje sanitarne: - przyłącze kanalizacji sanitarnej (bez zbiornika nieczystości płynnych) oraz poziom podposadzkowy kanalizacji sanitarnej; - przyłącze wodociągowe wewnątrz budynku. Szczegółowy zakres przedmiotowej inwestycji określa: Załącznik nr 4 do SIWZ– dokumentacja projektowa: Załącznik nr 4.1. – projekt budowlany: Załącznik nr 4.1.1. – projekt budowlany – branża ogólnobudowlana; Załącznik nr 4.1.2. – projekt budowlany – branża sanitarna. Załącznik nr 4.2. – przedmiar robót (pomocniczo do wyceny wartości robót): Załącznik nr 4.2.1. – przedmiar robót – branża ogólnobudowlana; Załącznik nr 4.2.2. – przedmiar robót – branża sanitarna. Załącznik nr 4.3. – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, jak również dokumentacja projektowa przedmiotu zamówienia obejmują szerszy zakres niż zostało to ujęte w niniejszym postępowaniu przetargowym. Z uwagi na powyższe charakterystyka robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia została scharakteryzowana w przedmiarach robót załączonych do przedmiotowego postępowania przetargowego. Dla właściwego przygotowania oferty należy szczegółowo zapoznać się z w/w projektem, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarami robót i pozostałymi zapisami określonymi w niniejszej SIWZ. Wycena robót winna być dokonana z uwzględnieniem przedmiarów robót, a także z uwzględnieniem zasad i warunków skalkulowania wartości zamówienia opisanych w pkt 3 SIWZ. Wszystkie użyte materiały winny posiadać wymagane atesty i odpowiadać Polskim Normom. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka trudności jakie mogą wpłynąć na wykonawstwo przyjętych robót. Jeżeli w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacjami stanowiącymi załącznik nr 4 do SIWZ (wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego dostosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia). UWAGA! Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z daną dokumentacją projektową na którą składana jest oferta. Z uwagi na to, że umowa dotycząca przedmiotu zamówienia na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenach umownych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. projektem budowlanym oraz szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okresy, określone w kartach gwarancyjnych producenta, jednak nie krótsze niż 24 miesiące, które rozpoczną swój bieg od dnia podpisania protokołu ostatecznego odbioru.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45212000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information