Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3520162)
I.1) Name and address: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku Pl. Dąbrowskiego 2 2 09-402 Płock mazowieckie tel. 24 3665400 fax. 24 3665421 REGON 61103840300000
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, drukarki oraz oprogramowania edukacyjnego na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, drukarki oraz oprogramowania edukacyjnego na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie). Na poszczególne części składają się następujące pozycje: Część 1: Dysk SSD – 10 sztuk, CD-ROM – 10 sztuk, Obudowa – 10 sztuk, Płyta główna – 10 sztuk, Pamięć RAM – 10 sztuk, Procesor – 10 sztuk, Zasilacz – 10 sztuk, Monitor - 10 sztuk, Myszka - 10 sztuk, Klawiatura – 10 sztuk, Tablica interaktywna z projektorem – 1 sztuka. Część 2: Dysk SSD – 6 sztuk, CD-ROM – 10 sztuk, Obudowa – 6 sztuk, Płyta główna – 6 sztuk, Pamięć RAM – 7 sztuk, Procesor – 6 sztuk, Zasilacz – 6 sztuk, Monitor - 8 sztuk, Myszka - 12 sztuk, Klawiatura – 6 sztuk, Laptop – 1 sztuka, Projektor – 6 sztuk, Projektor – 4 sztuki, Drukarka – 1 sztuka. Część 3: Oprogramowanie - 29 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30237100-0
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information