Dostawa respiratora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3520129)

Client
Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
State
dolnośląskie
Address
56-300 Milicz, ul. Grzybowa 1 1
Phone
71 38 40 589
Fax
71 38 40 652
E-Mail
a.kocinska@mcm-milicz.pl
Created
2019-10-23

Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Grzybowa 1 1 56-300 Milicz dolnośląskie tel. 71 38 40 589 fax. 71 38 40 652 REGON 02137042700000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa respiratora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę respiratora (rok produkcji nie starszy niż 2014 i wprowadzonego do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2019r., poz.175 z późń. zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanego sprzętu do obrotu. Oferowany sprzęt musi w pełni być zgodny z obowiązującymi normami, dotyczącymi tego typu sprzętu i posiadać wymagane atesty, certyfikaty i dopuszczenia. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany: - Dostarczyć sprzęt zgodny z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym wymogów technicznych przedmiotu zamówienia oraz dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego w Miliczu przy ul. Grzybowej 1, ustawić/zainstalować sprzęt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - Dokonać uruchomienia, prób i sprawdzeń, sprzętu - Przeprowadzić szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu. Przekazać Zamawiającemu sporządzoną w języku polskim instrukcję obsługi, dotyczącą oferowanego respiratora. Przekazać karty gwarancyjne sprzętu, uwzględniające warunki wymagane w tym zakresie przez Zamawiającego. Dla sprzętu, dla którego nie wystawione zostaną stosowne karty gwarancyjne, podstawę roszczeń stanowić będzie faktura VAT na zasadach określonych w umowie i w Kodeksie Cywilnym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji oraz przeglądy techniczne w ilości zalecanej przez producenta (min. jeden w roku). Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku Nr 2 do SIWZ, a jego wartość jest mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wynika z wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga zgody Wykonawcy na płatność wynagrodzenia za dostarczony respirator w 36 ratach zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy, pierwsza rata płatna będzie w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury i dostarczenia protokołu odbioru pod warunkiem, że termin ten przypadnie po 18 dniu miesiąca. Pozostałe raty będą płatne także po 18 dniu każdego miesiąca nie później niż do ostatniego dnia miesiąca.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33100000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information