Przeprowadzenie prac adaptacyjnych oraz zakup i montaż wykładziny w pracowniach szkolnych w ramach projektu pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3520127)

Client
Powiat Inowrocławski
State
kujawsko-pomorskie
Address
88-100 Inowrocław, Prezydenta Franklina Roosevelta 36
Phone
523 592 100
Fax
523 574 820
www
www.bip.inowroclaw.powiat.pl
E-Mail
starostwo@inowroclaw.powiat.pl
Created
2019-10-23

Powiat Inowrocławski

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiat Inowrocławski Prezydenta Franklina Roosevelta 36 88-100 Inowrocław kujawsko-pomorskie tel. 523 592 100 fax. 523 574 820 REGON 92365394000000 www.bip.inowroclaw.powiat.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przeprowadzenie prac adaptacyjnych oraz zakup i montaż wykładziny w pracowniach szkolnych w ramach projektu pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie prac adaptacyjnych oraz zakup i montaż wykładziny w pracowniach szkolnych w ramach projektu pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3. Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2. Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część 1 obejmuje zakup i montaż wykładziny elastycznej w pracowniach komputerowych w Zespole Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy, ul. Kujawska 20, 88-153 Kruszwica. Część 2 obejmuje prace adaptacyjne w zakresie instalacji elektrycznej oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej w pracowni technologicznej dla kwalifikacji TG 04 - Produkcja wyrobów cukierniczych - zawód cukiernik w Zespole Szkół im. M. Kotańskiego w Inowrocławiu. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół im. M. Kotańskiego w Inowrocławiu, ul. Solankowa 21, 88-100 Inowrocław. Zasadnym jest, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia dla każdej z części zamówienia, a także dla uzyskania wszelkich dodatkowych informacji niezbędnych do wyceny oferty. W celu dokonania wizji lokalnej (dotyczy części 1) Wykonawca skontaktuje się z Dyrektorem Zespołu Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy tel. 52 351 60 85 lub z Dyrektorem Zespołu Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu tel. 52 357 28 36 (dotyczy części 2). Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i miejsca wykonywanych prac. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 36 miesięcznej rękojmi za wady i 24 miesięcznej gwarancji jakości na położenie wykładziny (w części 1) i wykonane prace adaptacyjne (w części 2), licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. I. WARUNKI WYKONANIA ROBÓT: Do wykonania całości przedmiotu zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów pierwszego gatunku, gwarantujących najwyższą jakość, a w części 2 o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w projekcie budowlanym i przedmiarze robót. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy, Wykonawca ma obowiązek posiadać, w stosunku do użytych materiałów, dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Wyroby budowlane użyte do wykonania prac muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.). Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126). Wykonawca w celu wykonania prac musi dysponować sprawnym technicznie sprzętem dopuszczonym do eksploatacji i posiadającym aktualne przeglądy techniczne. Przedmiar robót (dotyczący części 2) należy traktować jako element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszystkie prace, które są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Miejsce wykonania prac musi być zabezpieczone i oznakowane. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa i higieny pracy w miejscu wykonywania prac adaptacyjnych. Należy systematycznie utrzymywać porządek na terenie prowadzonych prac, składować materiały i sprzęt w należytym porządku i w wyznaczonym miejscu, a po zakończeniu prac uporządkować teren wykonywania prac. Wykonawca będzie mógł wykonywać prace adaptacyjne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Prace nie powodujące uciążliwych hałasów i utrudnień dla uczniów i pracowników szkoły Wykonawca będzie mógł wykonywać w trakcie prowadzenia zajęć lekcyjnych przez szkołę. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu umowy jest zobowiązany do utylizacji odpadów, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U z 2014 r. poz. 1923) oraz ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U z 2019 r. poz.1396 z późn.zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów, za zgodą Zamawiającego. Na żądanie Zamawiającego, przed zawarciem umowy z podwykonawcą/ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy/ów. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za działania bądź zaniechania podwykonawcy jak za własne działania bądź zaniechania. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno-użytkowe, co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. II. WYMÓG WYNIKAJĄCY Z art. 29 ust. 3a USTAWY PZP. 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w zakresie rodzajów prac objętych przedmiarami robót tj. osoby bezpośrednio wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia. Na postawie stosunku pracy nie są wykonywane czynności osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy a dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tzw. kierowników budowy, kierowników robót, inspektorów nadzoru. 2. Przed zawarciem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz stanowisk pracowników przeznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazu pracowników, będzie traktowane jako odmowa zawarcia umowy. 3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy wraz z zakresem obowiązków (jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. III. ROZLICZENIE WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonany przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zapłaci należności w ciągu 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej przez strony umowy faktury VAT. Do rozliczeń za wykonanie przedmiotu umowy mają zastosowanie przepisy art. 632 Kodeksu cywilnego. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane prawidłowo, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i spełniał będzie warunki jego przeznaczenia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45453000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information