Usługa przeprowadzenia zajęć terapeutycznych z zakresu hipoterapii dla maksymalnie 32 dzieci uczestników projektu RAMIĘ W RAMIĘ

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3520109)

Client
Ośrodek Pomocy Społecznej
State
śląskie
Address
41-500 Chorzów, ul. Kruszcowa 22
Phone
32 7716345
Fax
32 2496229
www
www.ops.bip.chorzow.eu
E-Mail
szalich.a@opschorzow.pl
Created
2019-10-23

Ośrodek Pomocy Społecznej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kruszcowa 22 41-500 Chorzów śląskie tel. 32 7716345 fax. 32 2496229 REGON 34479020000000 www.ops.bip.chorzow.eu

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługa przeprowadzenia zajęć terapeutycznych z zakresu hipoterapii dla maksymalnie 32 dzieci uczestników projektu RAMIĘ W RAMIĘ

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć terapeutycznych z zakresu hipoterapii dla maksymalnie 32 dzieci uczestników projektu posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności, wymagających specjalistycznego wsparcia, z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych. Planowana liczba dzieci objęta zajęciami terapeutycznymi może ulec zmianie w zależności od faktycznej ilości uczestników projektu zainteresowanych udziałem ich dzieci w zajęciach. Stąd też Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby dzieci skierowanych na zajęcia. 2. Okres realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2020r. 3. Maksymalna łączna ilość godzin zajęć wynosi 256. Przez godzinę zajęć rozumie się godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 4. Uczestnicy zajęć zostaną podzieleni na 8 grup (maksymalnie 4 osoby w grupie). 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić: a) odpowiednią do przeprowadzenia zajęć infrastrukturę, w tym odpowiednią liczbę koni, niezbędny sprzęt na prowadzonych zajęciach, np. kompletne siodła, ogłowie, toczki dla uczestników/uczestniczek zajęć, itp. oraz teren – miejsce do prowadzenia zajęć – odpowiednio przygotowany, ogrodzony, b) wykwalifikowaną oraz odpowiednio liczną kadrę instruktorów i osób do prowadzenia zajęć z hipoterapii, przy czym Instruktor powinien posiadać kwalifikacje oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu hipoterapii dla osób niepełnosprawnych, c) prowadzenie zajęć z hipoterapii zgodnie z metodyką, predyspozycjami psychomotorycznymi dzieci i wynikami diagnozy, d) bezpieczeństwo każdego uczestnika zajęć w czasie ich realizacji poprzez objęcie ubezpieczeniem NNW uczestników zajęć. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Realizacja zamówienia musi odbywać się na terenie miasta Chorzów. Dopuszcza się realizację zamówienia poza terenem Chorzowa, jednakże wtedy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport dla uczestników zajęć oraz ich opiekunów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia możliwości jednoczesnego prowadzenia zajęć z zakresu hipoterapii dla odpowiedniej liczby dzieci (grup), tj. dysponowania w czasie zajęć odpowiednią liczbą koni i instruktorów, b) zdiagnozowania dzieci na wstępie i po zakończeniu terapii oraz do określenia poziomu ich funkcjonowania, c) prowadzenia zajęć z zakresu hipoterapii zgodnie z metodyką, predyspozycjami psychomotorycznymi dzieci i wynikami diagnozy, d) zapewnienia zabezpieczeń dla uczestników zajęć przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi podczas hipoterapii, e) zapewnienia bezpieczeństwa każdemu uczestnikowi zajęć w czasie ich realizacji, f) posiadania ubezpieczenia OC, g) przedstawienia Zamawiającemu po zakończeniu zajęć pełnej dokumentacji wykonanej usługi, która obejmuje: listy obecności wraz z zakresem godzinowym zajęć terapeutycznych, h) przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r., Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) oraz kierowania się polityką równych szans tzn. podczas realizacji zajęć nie będzie występowała dyskryminacja ze względu na płeć, rasę lub pochodzenie etniczne, niepełnosprawność, religię lub światopogląd, wiek czy orientację seksualną, i) zamieszczenia plakatu dostarczonego przez Zamawiającego w miejscu realizacji usługi z informacją o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX. Włączenie Społeczne, dla Działania 9.1. Aktywna integracja, dla Poddziałania 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 85312500-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: restricted tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information