Udzielenie kredytu długoterminowego dla gminy Pysznica w 2019 roku

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3520095)

Client
Gmina Pysznica
State
podkarpackie
Address
37-403 Pysznica, ul. Wolności 277/04 4/ 277
Phone
15 841004
Fax
15 8410017
www
www.pysznica.bip.gmina.pl
E-Mail
zamowienia@pysznica.pl
Created
2019-10-23

Gmina Pysznica

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Pysznica ul. Wolności 277/04 277 /4 37-403 Pysznica podkarpackie tel. 15 841004 fax. 15 8410017 REGON 83040911700000 www.pysznica.bip.gmina.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Udzielenie kredytu długoterminowego dla gminy Pysznica w 2019 roku

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie kredytu długoterminowego dla gminy Pysznica w 2019 roku”. Rodzaj zamówienia: usługi. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66113000-5 Usługi udzielania kredytu. Podstawowe dane o kredycie: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w kwocie 2.200.000,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście tysięcy 00/100 złotych) na: 751 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu, 1 449 000,00 zł na spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Pozostawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego od 26 listopada do 31 grudnia 2019 r. w tym: I transza do 28 listopada 2019 r. II transza do 20 grudnia 2019 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania transzy kredytu. Dopuszcza się możliwość uruchomienia transz kredytu w innych terminach niż wyżej zakładany, ale nie później niż do 31.12.2019 r. Spłata kredytu nastąpi w latach 2020-2023 w okresach kwartalnych (z zastrzeżeniem możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów) według następującego harmonogramu:Rok 2020: do 31 marca - 12 500,00 zł, do 30 czerwca 12 500,00 zł, do 30 września 12 500,00 zł, do 31 grudnia 12 500,00 zł. Rok 2021:do 31 marca 187 500,00 zł do 30 czerwca 187 500,00 zł, do 30 września 187 500,00 zł, do 31 grudnia 187 500,00 zł. Rok 2022: do 31 marca 175 000,00 zł, do 30 czerwca 175 000,00 zł, do 30 września 175 000,00 zł, do 31 grudnia 175 000,00 zł. Rok 2023: do 31 marca 175 000,00 zł, do 30 czerwca 175 000,00 zł, do 30 września 175 000,00 zł, do 31 grudnia 175 000,00 zł. Terminy spłaty odsetek: raty odsetkowe płatne będą w terminach spłat rat kapitału kredytu tj. kwartalnie począwszy od 31.03.2020 r. do 31.12.2023 r.. Oprocentowanie kredytu będzie wg zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych powiększone o stałą w okresie kredytowania marżę Banku. . Opis sposobu obliczenia oprocentowania: zmienne oprocentowanie kredytu obliczane będzie na podstawie średniej arytmetycznej zmiennej stawki bazowej WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca kalendarzowego i stałej marży banku w stosunku rocznym przedstawionej w ofercie. Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1 M za poprzedni miesiąc kalendarzowy, również w stosunku do pierwszego okresu odsetkowego uwzględnia się miesiąc poprzedzający dzień zaciągnięcia pierwszej transzy kredytu. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania. Do obliczenia oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. Do wyliczenia oprocentowania kredytu w ofercie należy przyjąć średnią stawkę bazową WIBOR 1M na dzień 22 października 2019 roku, stałą marżę banku oraz planowany harmonogram spłat kapitału. Naliczanie odsetek od kredytu odbywać się będzie w okresach kwartalnych. Bank zobowiązany jest do wyliczenia odsetek za każdy kwartał i przesłania obciążenia do Zamawiającego. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie, że od przyznanego kredytu Wykonawca ( Bank ) nie pobierze żadnej prowizji od kredytu tj.: prowizji przygotowawczej, prowizji od przyznanego kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty , prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. Ponadto Wykonawca (Bank) nie będzie pobierał opłat dodatkowych nie wynikających bezpośrednio z umowy i przedłożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wykorzystania mniejszej kwoty kredytu. Bank nie będzie naliczał odsetek: od kwoty niewykorzystanego kredytu, wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Zamawiający w okresie kredytowania zastrzega sobie prawo do zmiany terminów oraz wysokości raty spłaty kredytu, (z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to ostatecznego terminu spłaty kredytu, który pozostaje bez zmian oraz, ze nie wywoła to przekroczenia ustawowych poziomów wskaźników długu i obsługi zadłużenia Zamawiającego), w takim przypadku Bank nie będzie pobierał opłat, prowizji bankowych oraz innych opłat manipulacyjnych. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej oraz wyboru najkorzystniejszej oferty stosując aukcję elektroniczną. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 30 000 do 221 000 euro, czyli jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 66113000-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information