Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3519181)
I.1) Name and address: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Jagiellońska 8 8 64-234 Przemęt wielkopolskie tel. 65 549 71 66 fax. 65 549 71 66 REGON 41143845100000 www.przemet.ops.org.pl
I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Zakup wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy Senior + w Błotnicy
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Zakup wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy” w ramach projektu „Gmina Przemęt wspiera swoich seniorów” Poddziałanie 7.2.2 Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 zgodnie z poniższym wykazem: Mata antypoślizgowa - ilość 1 szt. Taboret pod prysznic- ilość 1 szt. Kozetka z regulacją wysokości/stół rehabilitacyjny-ilość 1 szt. Krzesło - ilość 10 szt. Balkonik - ilość 1 szt. Rowerek do ćwiczeń - treningowy - ilość 3 szt. Orbitrek- ilość 2 szt. Step do ćwiczeń - ilość 1 szt. Obciążniki na nogi- ilość 10 szt. Obciążniki na ręce - ilość 10 szt. Mata do ćwiczeń - ilość 10 szt. Kije do nordic walking -- ilość 20 szt. Bieżnia- ilość 1 szt. Wioślarz treningowy- ilość 1 szt. Kostka do ćwiczeń- ilość 1 szt. Powietrzna ścieżka akrobatyczna/materac- ilość 1 szt. Rotor rehabilitacyjny- ilość 2 szt. Wałki piankowe- - ilość 5 szt. Taśma thera band- ilość 10 szt. Piłki rehabilitacyjne- ilość 10 szt. Drabinki do ćwiczeń- ilość 4 szt. Poduszka sensomotoryczna (beret rehabilitacyjny)- ilość 10 szt. Telewizor - ilość 1 szt.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39290000-1
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information