Doposażenie pracowni w ramach projektu pn. „Dobra szkoła – dobry zawód” – Pilska Budowlanka kształci zawodowców dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3519154)

Client
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
State
wielkopolskie
Address
64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35 33
Phone
67 2109442
Fax
067 2109332
www
www.powiat.pila.pl
E-Mail
zampub@powiat.pila.pl
Created
2019-10-18

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile al. Niepodległości 33/35 33 64-920 Piła wielkopolskie tel. 67 2109442 fax. 067 2109332 REGON 57079948000000 www.powiat.pila.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Doposażenie pracowni w ramach projektu pn. „Dobra szkoła – dobry zawód” – Pilska Budowlanka kształci zawodowców dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni Zespołu Szkół Budowlanych w Pile, ul. Kilińskiego 16, 64-920 Piła w ramach projektu pn. „Dobra szkoła – dobry zawód” – Pilska Budowlanka kształci zawodowców dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 2. Zamówienie realizowane w ramach projektu p.n. „Dobra szkoła – dobry zawód” – Pilska Budowlanka kształci zawodowców dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8: Edukacja Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę doposażenia w zakresie sprzętu specjalistycznego następujących pracowni: 1) pracowni budowlanej (Pracownia badań właściwości materiałów budowlanych) 1-2 dla Uczniów uczących się w kierunku technik architektury krajobrazu, technik geodeta; 2) pracowni dokumentacji technicznej 3-2 ( pracownia rysunku technicznego) dla Uczniów uczących się w zawodach: technik budownictwa, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie, technik renowacji elementów architektury; 3) pracowni kształcenia zawodowego PZ-4 dla Uczniów uczących się w zawodach, technik budownictwa, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie; 4) pracowni kształcenia zawodowego PZ-2 Uczniów uczących się w zawodach: technik renowacji elementów architektury; 5) pracowni kształcenia zawodowego PZ-5 Uczniów uczących się w zawodach; technik budownictwa, monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie; 6) pracowni kompozycji. Pracownia urządzania i pielęgnacji terenów zieleni. Pracownia kształcenia zawodowego. PZ- 3 dla Uczniów uczących się w zawodach: technik architektury krajobrazu; 7) pracowni elektrotechniki i elektroniki nr 2 Uczniów uczących się w zawodach: technik elektryk i elektryk; 8) pracowni montażu i konserwacji maszyn oraz urządzeń elektrycznych. Pracownia montażu i eksploatacji instalacji elektrycznych. Pracownia obróbki ręcznej. PZ-1 dla Uczniów uczących się w zawodach: technik elektryk i elektryk, 4. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na pięć części. 1) Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.1. do SIWZ. 2) Druga część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.2. do SIWZ. 3) Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.3. do SIWZ. 4) Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.4. do SIWZ. 5) Piąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia określonego w Załączniku nr 3.5. do SIWZ. 5. Określone w Załączniku nr 3 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie doposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wskazanego sprzętu w załączniku nr 3 do SIWZ. 6. Wykonawca dostarczy doposażenie do Zamawiającego - Zespołu Szkół Budowlanych w Pile, ul. Kilińskiego 16, 64-920 Piła. 7. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru. 8. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 9. Dostarczone doposażenie (sprzęt i materiały) musi być fabrycznie nowe. Gwarancja – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. Dostarczone doposażenie musi być kompletne, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające je do użytkowania. 10. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.5. SIWZ. 11. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 43300000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information