Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów na terenie Gminy Sulejów w sezonie 2019/2020

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3519150)

Client
Gmina Sulejów
State
łódzkie
Address
97-330 Sulejów, ul. Konecka 42 42
Phone
44 6102500
Fax
44 6162551
www
www.sulejow.pl
E-Mail
zamowienia@sulejow.pl
Created
2019-10-18

Gmina Sulejów

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Sulejów ul. Konecka 42 42 97-330 Sulejów łódzkie tel. 44 6102500 fax. 44 6162551 REGON 59064832700000 www.sulejow.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów na terenie Gminy Sulejów w sezonie 2019/2020

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów na terenie Gminy Sulejów w sezonie 2019/2020. Zadanie polega na wykonywaniu usługi, polegającej na utrzymaniu w przejezdności dróg poprzez odśnieżanie jezdni dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów, parkingów, placów, skwerów, zatoczek, posypywanie jezdni i chodników materiałami do usuwania śliskości zimowej oraz zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzenia, zlodowaceń, w razie potrzeby wywozu śniegu na zlecenie Zamawiającego oraz pracach porządkowych po sezonie zimowym na terenie Gminy Sulejów. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na pakiety. Liczba pakietów: 2. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia: Pakiet 1: I – Rejon I (wykaz miejscowości i ulic znajduje się w Załączniku nr 1a), Pakiet 2: Rejon II (wykaz miejscowości i ulic znajduje się w Załączniku nr 1b). 4. Pozostałe drogi wewnętrzne będące własnością gminy będą utrzymywane na polecenie koordynatora zimowego utrzymania dróg. 5. Na drogach gminnych i wewnętrznych Zamawiający wymaga zapewnienia niżej wymienionych standardów zimowego utrzymania zgodnie z wytycznymi zawartymi w Zarządzeniu Nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych. a) Standard V – drogi na terenie gminy (sołectwa) b) Standard VI – pozostałe odcinki dróg (na dodatkowe Zlecenie Zamawiającego) 6. Za 1 km bieżącego utrzymania uważa się doprowadzenie do danego standardu drogi na całej szerokości pasa (łącznie z chodnikami i ciągami pieszo-jezdnymi) bez względu na ilość przejazdów danego sprzętu na danej drodze oraz ilość użytego sprzętu. 7. Zamawiający wymaga, aby w ramach zimowego utrzymania dróg Wykonawca odśnieżał oraz posypywał jezdnię na całej długości oraz szerokości pasa drogowego materiałami do usuwania śliskości zimowej zakupionymi przez Wykonawcę. Zakup materiałów do zwalczania śliskości zimowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt przez cały okres trwania umowy. 8. W trakcie trwania sezonu zimowego Wykonawca musi być w stanie gotowości (sprzętowej i materiałowej) do wykonania zleconych prac 24 godziny na dobę, każdy dzień tygodnia. 9. Pojazdy oraz sprzęt wraz z obsługą wskazane w ofercie Wykonawcy, powinny być przygotowane w taki sposób, aby na każde wezwanie Zamawiającego (telefoniczne) Wykonawca podstawił je w wyznaczonym miejscu i w czasie zadeklarowanym w dodatkowym kryterium pozacenowym: czas rozpoczęcia akcji. Po zakończeniu sezonu zimowego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na pracach porządkowych obejmujących sprzątanie dróg na koszt własny. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kartę przekazania odpadów powstałych na skutek sprzątania dróg (dot. zużytego piasku i soli oraz innych zanieczyszczeń). 10. Rozliczenie za wykonane usługi dokonywane będzie w okresach miesięcznych na podstawie potwierdzonych, przez przedstawiciela Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną, kart pracy sprzętu z prowadzonej „Akcji Zima”. 11. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę według faktycznie zrealizowanego zakresu prac i cen jednostkowych określonych w ofercie. Wykonawca wystawiał będzie faktury na koniec każdego miesiąca (o ile w miesiącu tym usługa będzie faktycznie wykonana). Termin płatności faktury 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z potwierdzonymi kartami pracy sprzętu. 12. W dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza, musi dostarczyć do Zamawiającego kopię aktualnej opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł – wymaganie dotyczy wszystkich pakietów (rejonów) (w przypadku składania ofert częściowych wystarczy jedna polisa na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł). Zgodnie z SIWZ

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90620000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information