Usługa sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3519110)

Client
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
State
dolnośląskie
Address
50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22 20
Phone
71 7701 600
Fax
71 7701 633
www
pup.wroclaw.ibip.pl
E-Mail
informatyka@pup-wroclaw.pl
Created
2019-10-18

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ul. Gliniana 20-22 20 50-525 Wrocław dolnośląskie tel. 71 7701 600 fax. 71 7701 633 REGON 93211248200000 pup.wroclaw.ibip.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługa sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu: sprzątanie wraz z dziennym serwisem porządkowym Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, tj. pomieszczeń w budynku A i B oraz terenu przyległego przy ul. Glinianej 20–22 we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 90910000–9 Usługi sprzątania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w „Opisie przedmiotu zamówienia” (Załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ. 5. Zaleca się Wykonawcom dokonanie przed złożeniem oferty wizji lokalnej w obiektach, w których ma być realizowany przedmiot zamówienia. Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w dniu 24 października 2019 r. o godz. 10:00 w pok. 508 w budynku A, w obecności pani Aleksandry Marut. 6. Poświadczona za zgodność z oryginałem kopia polisy ubezpieczeniowej na kwotę min. 2 000 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, za szkody mogące powstać w trakcie realizacji umowy, musi być złożona najpóźniej w dniu podpisania umowy. 7. Jeżeli Wykonawca oświadczy, że ma status Zakładu Pracy Chronionej musi załączyć do oferty dowód w postaci kopii decyzji nadającej ten status. 8. Jeżeli Wykonawca oświadczy, że jest pracodawcą uprawnionym do wystawiania informacji o obniżeniu wpłat na PFRON w oparciu o art 22 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1172 ze zm.), to zobowiązuje się do składania stosownych comiesięcznych informacji. 9. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z określeniem wykonywanych przez nie czynności „Wykazem pracowników świadczących usługę”, musi być złożony najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy. W „Formularzu oferty” (Załącznik nr 2 do SIWZ) należy podać wyłącznie liczbę osób realizujących zamówienie.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90910000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information