Usługa ochrony mienia

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3519096)

Client
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
State
mazowieckie
Address
00-926 Warszawa, ul. Krucza
Phone
226 619 453
Fax
226 619 095
www
www.gunb.gov.pl
E-Mail
zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
Created
2019-10-18

Główny Urząd Nadzoru Budowlanego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego ul. Krucza 00-926 Warszawa mazowieckie tel. 226 619 453 fax. 226 619 095 REGON 10849220000000 www.gunb.gov.pl

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa centralna

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługa ochrony mienia

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony mienia w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie i na terenie zewnętrznym wokół niego, zwanym dalej „obiektem”, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, przez okres 12 miesięcy. 2. Usługa ochrony mienia obiektu, zwana dalej „usługą ochrony”, wykonywana będzie całodobowo w systemie ciągłym, tj. przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia. 3. Opis obiektu: 1) nieruchomość gruntowa o powierzchni 1 666 m², zabudowana budynkiem biurowym, dziewięciokondygnacyjnym (podpiwniczonym), o powierzchni wewnętrznej 9 268,90 m2, 2) powierzchnia zabudowy 1 438 m², 3) teren zewnętrzny wokół obiektu – powierzchnia ogólnodostępna (pas chodnika wokół obiektu) oraz fragment, ograniczonej dla ruchu kołowego, wewnętrznej drogi dojazdowej, 4) obiekt wyposażony jest w system sygnalizacji pożaru, system kontroli dostępu i system telewizji dozorowej. 4. Usługa ochrony obejmuje w szczególności: 1) ustalanie uprawnień do przebywania na obszarze obiektu oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości, 2) uzgadnianie celu wizyty interesantów z właściwymi pracownikami instytucji, których siedziby mieszczą się w obiekcie, wydawanie i odbiór kart zbliżeniowych oraz udzielanie informacji o zasadach poruszania się w obiekcie, 3) kontrolę wnoszonego i wynoszonego bagażu, 4) programowanie kart zbliżeniowych dla interesantów na wskazanym stanowisku komputerowym, 5) prowadzenie ewidencji ruchu osobowego w formie elektronicznej, w zakresie określonym w „Planie ochrony obiektu”, 6) wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych, 7) kontrolę stanu zabezpieczenia dostępu do pomieszczeń obiektu, w tym pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie, 8) kontrolę obiektu w celu eliminacji ewentualnych zagrożeń dla chronionego mienia, w tym aktów wandalizmu (graffiti, wybicie szyb, inne dewastacje), 9) przeciwdziałanie powstaniu szkody w obiekcie, w tym wynikającej z awarii lub pożaru, 10) podejmowanie działań przewidzianych ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 2142 ze zm.) w stosunku do osób przebywających na terenie obiektu bez upoważnienia albo zakłócających porządek, takich jak: a) wezwanie do opuszczenia obiektu, b) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w ust. 5 pkt 3 lit. a, c) ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, 11) powiadamianie stosownych służb, tj.: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, dostawcy energii elektrycznej, energii cieplnej oraz wody, a także Zamawiającego, w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia osób znajdujących się w obiekcie oraz zagrożenia chronionego mienia, w tym aktów wandalizmu (graffiti, wybicie szyb, inne dewastacje), 12) wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązującego w obiekcie „Planu ochrony obiektu” oraz innych procedur i instrukcji wewnętrznych obowiązujących w obiekcie, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 13) obsługę centrali systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) oraz wykonywanie innych zadań wynikających z instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie, 14) sprawdzanie działania systemu oświetlenia awaryjnego (w godz. 22:00-6:00); w przypadku pojawienia się komunikatu o występowaniu niesprawności zgłoszenie tego faktu Zamawiającemu drogą elektroniczną. 5. Ogólne zasady organizacji ochrony w obiekcie: 1) posterunki: a) jeden posterunek stały, jednoosobowy, pełniony całodobowo, we wszystkie dni tygodnia, b) jeden posterunek stały, jednoosobowy, pełniony całodobowo, we wszystkie dni, tygodnia, co 2 godziny obchód, c) jeden posterunek stały, jednoosobowy, pełniony w dniach pracy instytucji mieszczących się w obiekcie (od poniedziałku do piątku), w godz. 7:00 – 17:00, 2) pracownicy ochrony: a) dowódca zmiany – osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyższej oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych – pełni (całodobowo, we wszystkie dni tygodnia) kontrolę i nadzór nad pracą pozostałych pracowników ochrony oraz organizuje ich pracę, a jednocześnie może wykonywać zadania na posterunkach określonych w pkt 1, b) pracownik ochrony (wartownik) – osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadająca legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych – wykonuje zadania na posterunkach określonych w pkt 1 lit. b, może również wykonywać zadania na posterunku określonym w pkt 1 lit. c, c) pracownik ochrony (punktu informacyjnego) – posiadający upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” albo poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub wyższej, a także zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych – wykonuje zadania wyłącznie na posterunku określonym w pkt 1 lit. c, 3) wyposażenie zespołu pracowników ochrony: a) środki przymusu bezpośredniego: - 2 sztuki miotaczy kul gumowych poniżej 17 J, - 2 sztuki paralizatorów elektrycznych o średniej wartości prądu w obwodzie nieprzekraczającej 10 mA, - 2 pary kajdanek, b) 3 sztuki środków łączności radiowej, c) 1 wykrywacz metali, d) 2 latarki, 4) umundurowanie pracowników ochrony: ubiór umożliwiający identyfikację pracownika oraz identyfikację Wykonawcy, jednolicie oznaczony. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy bezpłatnie: 1) pomieszczenia wraz z wyposażeniem technicznym, niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, oraz pomieszczenie sanitarne i socjalne, 2) łączność telefoniczną stacjonarną, przeznaczoną wyłącznie do kontaktu z wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami, a także służbami, o których mowa w ust. 4 pkt 11. 7. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby świadczące usługę ochrony mienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w szczególności sposób dokumentowania ich zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących wymogu zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone są w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do Ogłoszenia. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty przeprowadzili oględziny w obiekcie. Termin dokonania oględzin należy ustalić z pracownikiem Biura Administracyjno-Finansowego, pod numerem telefonu 22 661 94 59 lub 22 661 94 42, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79710000-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure:

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information