„Remont biura obsługi interesantów” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont budynku Ratusza”

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3516754)

Client
TESTOWY
State
mazowieckie
Address
00-000 Warszawa, ul. Nieznana 1/12 12/ 1
www
gfh
E-Mail
gp_test@o2.pl
Created
2019-10-09

TESTOWY

Section I - The contracting

I.1) Name and address: TESTOWY ul. Nieznana 1/12 1 /12 00-000 Warszawa mazowieckie REGON 00000000000000 gfh

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Remont biura obsługi interesantów” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont budynku Ratusza”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1) Zamówienie dotyczy remontu biura obsługi interesantów wraz z wydzieleniem nowego pomieszczenia oraz dostosowaniem istniejącej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont budynku Ratusza”. Główna funkcja pomieszczenia to biuro obsługi oraz hol wejściowy do Urzędu Miasta i Gminy w Pleszewie oraz dodatkowe pomieszczenie biurowe. 2) Zakres robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe min. demontaż sufitu podwieszanego, boazerii, drzwi miedzy przedsionkiem a recepcją, skucie posadzek, demontaż mebli, grzejników; b) roboty remontowe branży budowlanej polegają na: ­ wykonaniu nowej posadzki z płytek marmurowych typu Morawica o wym. 60x60 cm, klasa ścieralności IV, ­ przedzieleniu pomieszczenia na dwa ścianą gipsowo-kartonową, ­ wykończeniu sufitu w kolorze białym oraz pomalowaniu ścian farbą emulsyjną w kolorze jasnoszarym – RAL 7047, ­ wykonaniu dekoracji ściany (na osi nr 3) w postaci lamperii angielskiej wykończonej okleiną imitującą dąb naturalny, ­ w ścianie oddzielającej recepcję od biura należy wykonać wnękę, w której należy umieścić kaseton podświetlany z zewnętrznie naciągniętym wydrukiem (wydruk tematycznie powiązany z budynkiem Ratusza) zgodnie z dokumentacją projektową, ­ wydruk podświetlany na profilach aluminiowych - 1 kpl. ­ montaż drzwi aluminiowych oszklonych automatycznie rozsuwanych i drzwi płytowych do nowo powstałego pomieszczenia, ­ malowanie krat okiennych, ­ renowacja istniejących drzwi, ­ montaż wycieraczki w przedsionku; c) roboty budowlane branży elektrycznej polegają na: ­ wykonaniu nowej instalacji elektrycznej jak instalacja zasilania urządzeń, oświetlenia wewnętrznego, awaryjnego, gniazd wtykowych, ochrony przepięciowej i przeciwporażeniowej oraz montaż oświetlenia zgodnie z dokumentacją projektową, ­ montaż 4 kwadratowych lamp rastrowych LED z szybą mleczną we wskazanym pomieszczeniu. d) roboty budowlane branży sanitarnej polegają na: rozbudowie istniejącej instalacji o jeden dodatkowy grzejnik i wymianę pozostałych grzejników na grzejniki stalowe dwupłytowe w kolorze antracyt. zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWiORB, zapisami SIWZ i kosztorysem ofertowym -„ślepym”. 3) Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż następującego wyposażenia: - szafa M1 zgodnie z projektem mebli – 1 kpl. - szafa M2 zgodnie z projektem mebli – 1 kpl. - szafa M3 zgodnie z projektem mebli – 1 kpl. - biurkoM4 zgodnie z projektem mebli – 1 szt. - fotel o kształcie kubełkowym, podstawa chrom, tapicerka kolor grafit SN -15, stopka do podłóg twardych) – 2 szt., - fotel pracowniczy podstawa chrom, kółka do podłoża twardego, tapicerka kolor grafit SN -15 z podłokietnikiem -2 szt. - krzesło pracownicze na kółkach, tapicerka kolor grafit – 3 szt. - monitory – 3 szt. (cechy produktu opisane w załączniku nr 10a do SIWZ). - wózek do sprzątania – 3 szt. (rama wózka wykonana ze wzmocnionego plastiku odpornego na pękania, wózek wyposażony w dwa wiadra (16 l), wyciskarkę doczołową, uchwyt na kij mopa i podstawę pod mop, kuwetę na akcesoria (5 l), mop 40 cm. Przykładowy wymiar wózka (dł. szer. wys.) ok. 470x340x320. zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWiORB, zapisami SIWZ i kosztorysem ofertowym -„ślepym”.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Więcej informacji w pkt 10 SIWZ.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information