Wykonanie prac budowlanych na terenie nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 3 części

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3510943)

Client
Zarząd Lokali Miejskich
State
łódzkie
Address
90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki 47 47
Phone
42 652 96 70
Fax
42 652 77 24
www
www.zlm.lodz.pl
E-Mail
zlm@zlm.lodz.pl
Created
2019-09-13

Zarząd Lokali Miejskich

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Lokali Miejskich Al. Tadeusza Kościuszki 47 47 90-514 Łódź łódzkie tel. 42 652 96 70 fax. 42 652 77 24 REGON 36375254600000 www.zlm.lodz.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie prac budowlanych na terenie nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 3 części

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych na terenie nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 3 części. 5.1.1. Część 1 – ul. Księcia Janusza Mazowieckiego 11 m 19 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych na balkonie przynależnym do lokalu nr 19 zlokalizowanym w budynku mieszkalnym przy ul. Księcia Janusza Mazowieckiego 11 w Łodzi, zgodnie z Decyzją PINB nr 368/2018, STWiOR i kosztorysem nakładczym. 5.1.2 Część 2 - ul. Franciszkańska 7 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na m. in. Wzmocnieniu ścian zewnętrznych, wykonaniu hydroizalacji oraz dobudowie przewodów kominowych w budynku mieszkalnym przy ul. Franciszkańskiej 7 w Łodzi, zgodnie z dokumentacją projektową, Decyzją PINB nr 475/2018 oraz STWiOR i kosztorysem nakładczym. 5.1.3 Część 3 - ul. Zgierska 46 Przedmiotem zamówienia jest remont klatek schodowych zlokalizowanych w budynku przy ul. Zgierskiej 46 w Łodzi, zgodnie z Decyzją PINB nr 529/2016 oraz STWiOR i kosztorysem nakładczym. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego. b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane min. 36 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1025) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information