ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA „UZDROWISKO KOŁOBRZEG” S.A.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3510910)

Client
Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
State
zachodniopomorskie
Address
78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
Phone
943 548 802,
Fax
94 35 225 16
www
www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
E-Mail
m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl,
Created
2019-09-13

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ks. Piotra Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg zachodniopomorskie tel. 943 548 802, fax. 94 35 225 16 REGON 28817100000000 www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA „UZDROWISKO KOŁOBRZEG” S.A.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług pralniczych dla „Uzdrowisko Kołobrzeg” S.A. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby Wykonawca zatrudniał osoby, realizujące przedmiot zamówienia publicznego, na podstawie umowy o pracę. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla szpitali i sanatoriów uzdrowiskowych obejmujących w szczególności: 1) - pranie i dezynfekcja bielizny pościelowej i łazienkowej, 2) - pranie i dezynfekcja elementów ochronnych na bazie zabiegowej wykonanych z tkanin, 3) - pranie i dezynfekcja mat łazienkowych, 4) - pranie firan, zasłon, obrusów, serwet, wertikali i rolet, 5) - pranie i dezynfekcja koców, materacy, pledów, poduszek, kołder i narzut, 6) - pranie i dezynfekcja odzieży ochronnej, 7) - naprawę rzeczy po praniu, w tym odbarwianie, 8) - maglowanie, 9) - transport od i do Zamawiającego, 10) -wykonywanie drobnych napraw wyrobów oddanych do prania, 11) - rozliczeniu się z odebranej do prania bielizny i pościeli. Ogólna ilość materiałów przeznaczonych do prania w okresie od wrzesień 2019 r. do wrzesień 2021 r. to około 300.000 kilogramów (średnio 12.500 kg miesięcznie). Udział poszczególnych materiałów przeznaczanych do prania w ogólnej masie wynosi szacunkowo: - bielizna pościelowa i łazienkowa – 70 %, - firany, zasłony okienne, serwety, wertikale, rolety – 10 %, - koce, materace, poduszki, kołdry, narzuty – 15 %, - odzież ochronna – 5 %. Materiał brudny do prania powinien być odbierany od zamawiającego i zwracany po praniu transportem wykonawcy 3 razy w tygodniu, najpóźniej 48 godzin po odebraniu. Technologia prania winna spełniać warunki pełnej dezynfekcji chemiczno-termicznej oraz wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. (Dz. U. 2012 poz. 739). Środki piorące musza posiadać atesty PZH oraz Instytutu Matki i Dziecka w odniesieniu do bielizny szpitalnej z uwzględnieniem działań na wirusy, bakterie, prątki gruźlicy i grzyby. Proces technologiczny dostosowany będzie do rodzaju tkaniny, nie będzie osłabiał włókna, pozostawiał plam i zabarwień oraz przyczyniał się do przedwczesnego zużycia i kurczenia się rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym. Pralnia powinna być przystosowana i musi posiadać odpowiednie wyposażenie do prania bielizny szpitalnej, również zanieczyszczonej. Powinna posiadać barierę higieniczną, tzn. całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z brudną oraz pracowników tych dwóch stref.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 98310000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 4.000,00 zł

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information