Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3510899)
I.1) Name and address: Gmina Jaktorów ul. Warszawska 33 33 96-313 Jaktorów mazowieckie tel. 046 8564026, 8564069 fax. (046) 855 21 88 REGON 75014825900000 www.jaktorow.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie oraz do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej- Filia w Międzyborowie.
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie i montażu wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie oraz do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej - Filia w Międzyborowie. Zamawiający dopuszcza składanie oferty przez jednego Wykonawcę na dwie odrębne części zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ dla każdej z części oddzielnie. Część 1 zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie. Część 2 zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej – Filia w Międzyborowie. Dostawa dla I i II części zamówienia obejmuje: 1. transport mebli do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego na terenie nowopowstałego budynku Przedszkola (Część 1) lub Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie (Część 2), 2. rozładunek i rozpakowanie, 3. montaż mebli na miejscu, 4. wniesienie i ustawienie mebli w pomieszczeniach docelowych wskazanych przez Zamawiającego, 5. wypoziomowanie i usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, 6. po zakończeniu dostawy i montażu mebli pozostawienie umeblowanych pomieszczeń, w należytym porządku i czystości, 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie uszkodzenia i szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, 8. Wykonawca zobowiązany jest załączyć przy dostawie mebli aktualne certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby do placówek oświatowych oraz obiektów użyteczności publicznej. 9. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania przedmiotu zamówienia w obecności Dyrektora Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie lub osoby przez niego upoważnionej. 10. Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 11. na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji. 12. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu próbek okleiny na meble oraz próbek tkanin mebli tapicerowanych na piśmie w formie szkiców, zdjęć z katalogów lub folderów potwierdzających ich zgodność z Opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 i 3a do SIWZ. 13. Wykonawca przystąpi do dostawy i montażu, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego proponowanych mebli. 14. W przypadku , gdy Wykonawca dostarczy i zamontuje meble nie uwzględniając zapisu w ust. 12 i 13, Zamawiający może zażądać ponownie wykonania przedmiotu umowy. 15. Szczegółowe wymagania dla dostawy określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 i 3a do SIWZ. 16. Przed dostawą i montażem Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu na meble, wymagane atesty, certyfikaty i znaki bezpieczeństwa lub świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, deklaracje zgodności pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 17. Dostawa i montaż na przedmiotowe zamówienie będzie odbywać się sukcesywnie w terminie do dnia 20.12.2019 r., zgodnie z podpisanym pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym Harmonogramem dostaw i montażu. 18. Harmonogram dostaw i montażu zostanie sporządzony przez Wykonawcę i Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 19. Harmonogram dostaw i montażu będzie określać ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia oraz miejsce i dokładny termin dostawy i montażu. 20. Zaleca się aby Wykonawca na własny koszt przed złożeniem oferty dokonał pomiaru mebli we własnym zakresie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub dwie części.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39100000-3
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Zamawiający nie wymaga wadium
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information