Remont stadionu przy ul. Warchalskiego w Ostrowi Mazowieckiej na działce nr ewid. 4110/2

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3510897)

Client
Miasto Ostrów Mazowiecka
State
mazowieckie
Address
07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja 66 66
Phone
029 6795433
Fax
029 6795470
www
www.ostrowmaz.pl
E-Mail
zzp@ostrowmaz.pl
Created
2019-09-13

Miasto Ostrów Mazowiecka

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Ostrów Mazowiecka ul. 3-go Maja 66 66 07-300 Ostrów Mazowiecka mazowieckie tel. 029 6795433 fax. 029 6795470 REGON 55066786000000 www.ostrowmaz.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont stadionu przy ul. Warchalskiego w Ostrowi Mazowieckiej na działce nr ewid. 4110/2

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont stadionu przy ul. Warchalskiego w Ostrowi Mazowieckiej na działce nr ewid. 4110/2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) ZADANIE I Automatyczna instalacja nawodnienia stadionu przy ul. Warchalskiego w Ostrowi Mazowieckiej. Zadanie realizowane jest w ramach projektu zgłoszonego do Budżetu Obywatelskiego na rok 2019 pn.: „Nawodnienie stadionu miejskiego”. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonej dokumentacji; 2) ZADANIE II Remont stadionu przy ul. Warchalskiego w Ostrowi Mazowieckiej na działce nr ewid. 4110/2. Zakres zadania obejmuje w szczególności: a) przebudowę urządzeń lekkoatletycznych w tym: przebudowę 4-torowej bieżni lekkoatletycznej wokół boiska do piłki nożnej oraz 6-torowej bieżni 130m z żużlowej na syntetyczną (poliuretanową typu sandwich), b) wykonanie skoczni do skoków: w dal i trójskoku oraz wzwyż, c) wykonanie rzutni do rzutu: dyskiem, oszczepem oraz pchnięcia kulą Ze względu na to, że projektowana bieżnia nie pokrywa się z istniejącą, remont obejmie też cześć boiska do piłki nożnej, trybun i ogrodzenia. W zakresie opracowania znajduje się też: odwodnienie bieżni, oświetlenie stadionu, częściowa wymiana ogrodzenia zewnętrznego, budowa nowych chodników, wykonanie instalacji hydrantowej oraz zasilania do planowanej instalacji automatycznego nawadniania boiska, wyposażenie w sprzęt sportowy. Celem remontu jest przebudowa stadionu i urządzeń lekkoatletycznych tak, aby uzyskały świadectwo Polskiego Związku Lekkiej Atletyki dopuszczające stadion do rozgrywania oficjalnych zawodów lekkoatletycznych. Wykonawca na własny koszt jest zobowiązany do przeprowadzenia procesu certyfikacji zgodnie z obowiązującymi procedurami opiniowania i uzgadniania projektów oraz wydawania świadectw PZLA obiektom lekkoatletycznym. Należy przedstawić w szczególności: raport z badania nawierzchni oraz geodezyjny raport pomiarowy stadionu. Za termin zakończenia Zadnia II przyjmuje się termin zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę na piśmie zakończenia robót wraz z przedłożeniem Świadectwa PZLA. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie budowlanym. UWAGA!!! Załączony projekt dotyczy całego zakresu prac związanych z remontem stadionu. Zakres zamówienia nie obejmuje: wykonania skoczni do skoków o tyczce, rzutni do rzutu młotem oraz rowu z wodą. Zamawiający dokonał nieistotnych zmian do projektu, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykonawca przy obliczeniu ceny proszony jest o uwzględnienie ww. uwag. 2. Wykonawcza zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktu Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia. 3. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych. 4. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić oznakowanie i zabezpieczenie terenu prowadzenia prac budowlanych, które należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 5. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 6. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników poszczególnych branż robót oraz inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy chodników, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach i raportu z badań nawierzchni w trzech egzemplarzach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do składania comiesięcznego raportu wykonanych prac (z ilościami narastającymi) ilościowo-wartościowymi i procentowymi, sprawdzonego i potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu do dnia 5 miesiąca następnego, za który jest sporządzony. 9. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania protokołów odbioru robót zanikowych przed ich zakryciem oraz sporządzeniem dokumentacji fotograficznej (na płycie CD lub DVD). Odbiór tych robót musi odbywać się w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca ma też obowiązek przeprowadzenia badań i odbiorów wykonanych instalacji. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 11. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy oraz kosztorysy ofertowe. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SIWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zmawiającego określone w SIWZ oraz w umowie i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych robót oraz usług, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy. 12. Prace wchodzące w zakres Zadania I realizowane są w ramach projektu zgłoszonego do Budżetu Obywatelskiego na rok 2019 pn.: „Nawodnienie stadionu miejskiego”. Z tego tytułu: a. wybrany Wykonawca przygotuje odrębny kosztorys ofertowy i harmonogram rzeczowo-finansowy dot. Zadania I, b. prace wchodzące w zakres Zadania I muszą być wykonane do dnia 20.12.2019r., c. rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturą końcową na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu stron. Płatności muszą być zrealizowane do końca 2019r. 13. Poszczególne prace wchodzące w zakres Zadania II objęte będą dofinasowaniem Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach Programu rozwoju infrastruktury lekkoatletycznej 2018. Z tego tytułu: a. wybrany Wykonawca przygotuje odrębne kosztorysy ofertowe dot. Zadania II podzielone na wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane w oparciu o wskazówki Zamawiającego, b. wybrany Wykonawca przygotuje odrębny harmonogram rzeczowo-finansowy dot. Zadania II. c. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia wartości wynagrodzenia wypłaconego w 2019 roku do kwoty 2.000 000,00 zł. d. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (wystawianymi do osiągnięcia wysokości 80% wynagrodzenia umownego) za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz fakturą końcową (min. 20% wynagrodzenia umownego) na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu stron. Pierwsza płatność może nastąpić po wykonaniu i odebraniu minimum 10% przedmiotu zamówienia. 14. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 15. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45212220-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 80 000.00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-09-30 do godz. 12:00

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information