Przebudowa ul. Magicznej w dzielnicy Białołęka w Warszawie

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3510865)

Client
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
State
mazowieckie
Address
03-122 Warszawa, Modlińska 197
Phone
22 44 38 406,
Fax
22 32 54 166
www
www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl
E-Mail
bialoleka.zp@um.warszawa.pl,
Created
2019-09-13

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka Modlińska 197 03-122 Warszawa mazowieckie tel. 22 44 38 406, fax. 22 32 54 166 REGON 15259663000360 www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa ul. Magicznej w dzielnicy Białołęka w Warszawie

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 2. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji 2.1. Przedmiotem umowy są roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Magicznej w dzielnicy Białołęka w Warszawie. W ramach zadania inwestycyjnego planuje się przebudowę nawierzchni jezdni w ul. Magicznej. 2.2. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszej umowy został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ w skład której wchodzą: a) projekt drogowy wraz z projektem stałej organizacji ruchu, b) specyfikacje techniczne, c) przedmiary robót. oraz w wymogach określonych w przedmiotowej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 2.3 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 4 osoby pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy: • 2 pracowników wykonujących roboty brukarskie, • 2 pracowników wykonujących roboty bitumiczne. Szczegółowe warunki zatrudnienia zostały opisane w § 4 wzoru umowy. 2.4 Kosztorys ofertowy Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed podpisaniem umowy złożył kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o załączoną dokumentację budowlaną specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz załączony przedmiar robót. Przedmiar robót jest jedynie materiałem pomocniczym, który Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować na podstawie otrzymanej dokumentacji budowlanej pod kątem rodzajów i ilości robót Kosztorys ofertowy stanowi materiał pomocniczy i nie podlega ocenie. 2.5 Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach • Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych oraz STWiORB), • Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.6 Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty (kwota brutto). Ubezpieczenie to musi obejmować również działanie podwykonawców. 2.7. Termin wykonania zamówienia Termin zakończenia robót ustala się do dnia 31 sierpnia 2020 r., Zakończeniem robót w terenie jest wykonanie wszystkich robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją techniczną, umową, zaleceniami Zamawiającego zgłoszonymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Na dzień odbioru końcowego przedmiotu umowy musi być wykonana budowlana dokumentacja powykonawcza (w 2-ch egzemplarzach, w formie papierowej i elektronicznej na CD/DVD), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. oryginalne atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania użytych przy realizacji materiałów budowlanych. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 2.8. Długość okresu gwarancji Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia tj.: 36 miesięcy (długość minimalna). UWAGA! Długość okresu gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji (37-60 miesięcy) jakości na wykonany przedmiot zamówienia, za który Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt.10.2 ppkt II SIWZ .

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information