Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3506507)
I.1) Name and address: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ul. J. Lompy 19 19 40-038 Katowice śląskie tel. 032 2002050 fax. 032 2002060 REGON 27020829200000 http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
I.2) Type of contracting: Administracja rządowa terenowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: ZP-2380-265-7/2019 Zakup i dostawa 32 sztuk defibrylatorów wraz z ukompletowaniem z przeznaczeniem dla KMP/KPP garnizonu śląskiego realizowane z funduszu prewencyjnego PZU
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa 32 sztuk defibrylatorów wraz z ukompletowaniem z przeznaczeniem dla KMP/KPP garnizonu śląskiego realizowane z funduszu prewencyjnego PZU”, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w : a) załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy, b) załączniku nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 3.1 - defibrylator - minimalna gwarancja 60 miesięcy, jednak zaproponowany okres nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku braku wskazania gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzielił gwarancji minimalnej tj. 60 miesięcy. 3.2 - torba transportowa oraz szafka - minimalna gwarancja 24 miesiące. W przypadku braku wskazania gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesięcy. 3.3- baterie i elektrody w wyposażeniu podstawowym- data ważności minimum 24 miesiące od daty dostarczenia do Zamawiającego. 3.3 – dodatkowy zestaw elektrod, tj.: jeden komplet dla dorosłych, jeden komplet dla dzieci- minimalna data ważności 24 miesiące. W przypadku braku wskazania daty ważności zarówno dla wyposażenia podstawowego jak i dodatkowego przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazuje minimalną datę ważności tj.: 24 miesiące 4. Zamawiający określa gwarancję od dnia podpisania protokołu odbioru (załącznik nr 4 do wzoru umowy) bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron. Warunki gwarancji nie mogą być gorsze od warunków gwarancji producenta. Wykonawca poda gwarancję w pełnych miesiącach. Zasady gwarancji określa załącznik nr 2 do SIWZ- Wzór umowy 5. Zamawiający, żąda aby dostarczony asortyment był wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia dostawy jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I-go, posiadała deklarację zgodności CE w j. polskim lub tłumaczenia na j. polski wraz z deklaracją źródłową. 6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę asortymentu do Zamawiającego na własny koszt. Miejsca dostawy wraz z danymi kontaktowymi zostały wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ 8. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości dostarczonego asortymentu. Ilość asortymentu przewidzianych do zakupu w ramach prawa opcji będzie wynikać z potrzeb Zamawiającego, na które środki zostaną przeznaczone z różnicy między kwotą przeznaczoną na realizację zamówienia a ceną wybraną jako najkorzystniejszą. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu. 11. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę przed zawarciem umowy o możliwości skorzystania z prawa opcji bądź odstąpienia. W przypadku skorzystania z prawa opcji dostawa zakupywanego sprzętu w ramach opcji nastąpi w terminie dostawy zamówienia podstawowego tj.: maksymalnie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający prześle wypełniony formularz ofertowy opcji wraz z wykazem sprzętu, który zostanie zakupiony w ramach opcji. 12. Zamawiający zastrzega możliwość dostaw asortymentu w ramach opcji jednorazowo. 13. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta tej samej wersji oraz o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego. Jednostkowa cena asortymentu zakupionego w ramach opcji będzie taka sama jak cena jednostkowa zawarta w ofercie. 10. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33182100-0
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information