Dodruk materiałów dydaktycznych dla uczniowskich grup projektowych Akademii Młodego Lean Managera na potrzeby realizacji projektu pn. „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy”.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3501399)

Client
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
State
opolskie
Address
45-716 Opole, ul. Spychalskiego 1a 1
Phone
77 40 33 600
Fax
77 40 33 609
www
http://ocrg.opolskie.pl/
E-Mail
biuro@ocrg.opolskie.pl
Created
2019-08-05

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki ul. Spychalskiego 1a 1 45-716 Opole opolskie tel. 77 40 33 600 fax. 77 40 33 609 REGON 16012870100000 http://ocrg.opolskie.pl/

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dodruk materiałów dydaktycznych dla uczniowskich grup projektowych Akademii Młodego Lean Managera na potrzeby realizacji projektu pn. „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy”.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Dodruk materiałów dydaktycznych dla uczniowskich grup projektowych Akademii Młodego Lean Managera na potrzeby realizacji projektu pn. „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy”. 1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do produkcji przekazanego przez Zamawiającego materiału dydaktycznego - folderu zgodnie z poniższymi parametrami 1) Folder na temat metodologii „Lean management” oraz przykładów zastosowania koncepcji w konkretnych przedsiębiorstwach: a) format A4, b) liczba stron 52 (24 str. cz. I i 24 str. cz. II, 4 str. okładki folderu), c) papier środka: kreda matowy - 130g, d) papier okładki : kreda mat - 250 g, e) szycie zeszytowe zszywkami oczkowymi do wpięcia w segregator f) wydruk w pełnym kolorze, g) uszlachetnianie: folia matowa, lakier wybiórczy UV h) nakład 100 sztuk. 2) Wykonawca zobowiązany jest także do nagrania otrzymanych od Zamawiającego materiałów dydaktycznych w wersji elektronicznej na nośniki danych USB i dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego wg poniższej specyfikacji: a) interfejs kompatybilny z USB 2.0/3.0, b) szybkość zapisu danych: minimum 15 MB/s, c) szybkość odczytu danych: minimum 25 MB/s, d) Wykonawca ma zapewnić opakowanie dla każdej pamięci USB, e) nadruk z oznaczeniami logotypami projektowymi i nazwą projektu (Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy) muszą znajdować się w eksponowanym miejscu pamięci USB, f) logotypy i oznaczenia projektowe zostaną przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia Umowy, g) Zamawiający wymaga od Wykonawcy konsultacji w sprawie koloru pamięci USB i nadruku, h) pojemność min. 16 GB, i) ilość: 100 sztuk. 2. Wszystkie elementy zamówienia (folder oraz nośnik danych USB) muszą spełniać łącznie następujące kryteria: 1) funkcjonalność, tj. spełnia swoje przeznaczenie, 2) trwałość, tj. czy produkt nie ulega trwałym zniekształceniom np. podczas kilkukrotnego otwierania i zamykania, nadruki muszą być trwałe, 3) estetyka, tj. jak pod względem estetycznym produkt został wykonany, np.: nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu): a) poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane, b) graficzne elementy artykułu nie są starte, nie są rozmazane, popękane ani nie zmieniły kolorów podczas pocierania ręką lub drapania paznokciem, c) krawędzie artykułów są prawidłowo wykończone i nie niosą za sobą niebezpieczeństwa skaleczeń. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dostarczonych do siedziby Zamawiającego wyrobów na okres minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 3. Ostateczny terminy realizacji przedmiotu zamówienia: do 30 września 2019 r. do godz. 15:00

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39294100-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information