Zmiana sposobu ogrzewania lokalu przy ul. Markiefki 80/1 oraz ul. Warszawskiej 50/11 w Katowicach.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3501387)

Client
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
State
śląskie
Address
40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
Phone
32 258 20 21-25
Fax
32 258 20 25, 41 63 167
www
www.kzgm.katowice.pl
E-Mail
przetargi@kzgm.katowice.pl
Created
2019-08-05

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Grażyńskiego 5 40-126 Katowice śląskie tel. 32 258 20 21-25 fax. 32 258 20 25, 41 63 167 REGON 00051578000000 www.kzgm.katowice.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zmiana sposobu ogrzewania lokalu przy ul. Markiefki 80/1 oraz ul. Warszawskiej 50/11 w Katowicach.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu ogrzewania lokalu przy ulicy Markiefki 80/1 oraz ulicy Warszawskiej 50/11 w Katowicach. 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części: Część 1 obejmuje zmianę sposobu ogrzewania lokalu przy ul. Markiefki 80/1. Roboty polegać będą w szczególności na: wykonaniu sterowania do 3 szt. pieców akumulacyjnych z rozładowaniem dynamicznym, wymianie tablicy mieszkaniowej z zabudowanym osprzętem (stycznik 40A, zegar sterujący, zabezpieczenia S191 i 193), zabudowie pieca 2,0 kW akumulacyjnego z dynamicznym rozładowaniem, zasilanie pieca oddzielnym obwodem - przewodem YDYp 5x2,5mm2. Część 2 obejmuje zmianę sposobu ogrzewania lokalu przy ul. Warszawska 50/11. Roboty polegać będą w szczególności na: wykonaniu sterowania do 2 szt. pieców akumulacyjnych z rozładowaniem dynamicznym, wymianie tablicy mieszkaniowej z zabudowanym osprzętem (stycznik 40A, zegar sterujący, zabezpieczenia S191, i 193), zabudowie pieca 1,0 kW konwektorowy z regulacją temperatury, zasilanie pieca oddzielnym obwodem - przewodem YDYp 3x2,5mm2. 3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Zamawiający dla każdej części zamówienia wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jedn Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót opisanych w przedmiarach robót tj. wykuciu bruzd, położeniu przewodów elektrycznych, montażu osprzętu modułowego, rozebraniu i złożeniu istniejących pieców akumulacyjnych. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Parametry równoważności 1) Jeżeli przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części, zawierają: przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45310000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information