„Doposażenie międzyszkolnych pracowni Technikum nr 4 w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Łowiczu””

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3499667)

Client
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. Władysława Grabskiego
State
łódzkie
Address
99-400 Łowicz, ul. Kaliska 2
Phone
468 374 949,
Fax
468 374 949
www
www.zsp2lowicz.pl
E-Mail
poczta@zsp4lowicz.pl,
Created
2019-07-19

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. Władysława Grabskiego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. Władysława Grabskiego ul. Kaliska 2 99-400 Łowicz łódzkie tel. 468 374 949, fax. 468 374 949 REGON 33319600000000 www.zsp2lowicz.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Doposażenie międzyszkolnych pracowni Technikum nr 4 w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Łowiczu””

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 „Nowa jakość kształcenia w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Łowiczu”. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga realizacji następującego zadania pn.: „Doposażenie międzyszkolnych pracowni Technikum nr 4 w ramach projektu „Nowa jakość kształcenia w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Łowiczu””. Zamawiający wymaga realizacji następujących zadań: 1. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń, wyposażenia, pomocy dydaktycznych – Zadanie nr 1 poz. 1: Zakup wyposażenia pracowni komunikacji w języku obcym -Technik Spedytor, 2. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń, wyposażenia, pomocy dydaktycznych – Zadanie nr 1 poz. 2: Zakup wyposażenia pracowni komunikacji w języku obcym -Technik Ekonomista, 3. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń – Zadanie nr 1 poz. 3: Zakup środków trwałych do pracowni komunikacji w języku obcym -Technik Ekonomista i Technik Spedytor, 4. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń, pomocy dydaktycznych – Zadanie nr 1 poz. 5: Zakup wyposażenia pracowni środków transportu - Technik Spedytor, 5. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń, pomocy dydaktycznych – Zadanie nr 1 poz. 6: Zakup wyposażenia pracowni ekonomiczno-rachunkowej - Technik Ekonomista, 6. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń – Zadanie nr 1 poz. 7: Zakup wyposażenia pracowni techniki biurowej - Technik Ekonomista, 7. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń – Zadanie nr 1 poz. 8: Zakup wyposażenia pracowni techniki biurowej - Technik Ekonomista. W ramach w/w zadań Zamawiający wskazuje na realizację trzech części zamówienia, dla których szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku Nr 8 do SIWZ – Część 1, Część 2, Część 3, w tym: Część Nr 1: Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego i multimedialnego, Część Nr 2: Dostawa pomocy dydaktycznych, Część Nr 3: Dostawa biurek i krzeseł. W ramach w/w zadań Zamawiający wskazuje na realizację zadania: Dostawa, rozmieszczenie, montaż, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego i multimedialnego, pomocy dydaktycznych, biurek i krzeseł dla którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 8 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostawę m.in. komputerów stacjonarnych, monitorów, oprogramowania, projektorów, urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów, wizualizerów, niszczarki, bindownicy, frankownicy, kserokopiarki, telefonu z faxem, pomocy dydaktycznych: słowników, druków, literatury fachowej, oraz biurek i krzeseł. Dostarczony sprzęt komputerowy, multimedialny oraz pozostałe urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim, muszą być objęty okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku Nr 8 do SIWZ dla danej Części, z zastrzeżeniem wskazanym w § 6 SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie dostarczyć dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy funkcjonalne, fotografie, karty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności itp. - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu oraz numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw ani numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania – części którego dotyczy. Załączone opisy, dokumenty mają umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Dostarczony sprzęt (komputerowy, multimedialny) musi spełniać następujące warunki: a) posiadać deklaracje CE, b) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, c) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, d) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, e) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony dla poszczególnych urządzeń w znaczniku nr 8 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, f) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, g) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego, h) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta - w razie powzięcia uzasadnionych wątpliwości. Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne muszą być nowe i niepowystawowe. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia, z podziałem na zadania i części (z uwagi na obszerny opis) znajduje się w Załączniku nr 8 – „Opis przedmiotu zamówienia” Część 1, Część 2 i Część 3. Oznaczenie wg CPV: Część 1: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego oraz 30213300-8 Komputery biurkowe, 30232110-8 Drukarki laserowe, 30232130–4 Kolorowe drukarki atramentowe, 32570000-9 Urządzenia łączności, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego. Część 2: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne Część 3: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła, 39113100-8 Fotele Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 2). UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, z wyjątkiem części zastrzeżonej do bezpośredniego wykonania przez Wykonawcę, zgodnie ze SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznego okresu rękojmi na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji jest liczony od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 48000000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Ustala się wadium TYLKO dla Części Nr 1 w wysokości: 2 000,00 PLN, (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy) 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank BNP PAR

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information