Budowa biura Nadleśnictwa Płońsk, wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3499658)

Client
Nadleśnictwo Płońsk
State
mazowieckie
Address
09-100 Płońsk, ul. Leśników 2 2
Phone
023 6624515, 602749868
Fax
023 6621241
E-Mail
tomasz.dziewulski@warszawa.lasy.gov.pl
Created
2019-07-19

Nadleśnictwo Płońsk

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Nadleśnictwo Płońsk ul. Leśników 2 2 09-100 Płońsk mazowieckie tel. 023 6624515, 602749868 fax. 023 6621241 REGON 13001441228001

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Budowa biura Nadleśnictwa Płońsk, wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa siedziby Nadleśnictwa Płońsk tj. wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy budynku biurowego i gospodarczego wraz z pełną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, przeznaczonego na siedzibę Nadleśnictwa Płońsk, zlokalizowanego na części działki ewid. nr 3176 w obrębie Szerominek (gm. Płońsk, powiat, płoński). Budynek biurowy i gospodarczy wykonane mają być w technologii drewnianej szkieletowej prefabrykowanej, zgodnie z dokumentacją. Bryła budynku biurowego jest prosta w formie. Budynek dwukondygnacyjny, w części jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, zaprojektowany w technologii prefabrykowanego szkieletu drewnianego pokryty dachem płaskim krytym papą. W obiekcie znajdować się będą między innymi sekretariat, sala konferencyjna, pomieszczenia biurowe, techniczne, magazynowe, archiwa,. Natomiast budynek gospodarczy jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, zaprojektowany również w technologii prefabrykowanego szkieletu drewnianego z dachem płaskim krytym papą. Na terenie znajdować się mają drogi wewnętrzne, miejsca postojowe, zieleń, ogrodzenie. Zastosowane rozwiązania konstrukcyjne umożliwiają osiągnięcie parametru szczelności powietrznej budynku n50 na poziomie l/h < 1,00. Próbę szczelności powietrznej budynku należy przeprowadzić na etapie budowy, po wykonaniu wszystkich powłok szczelnych i przechodzących przez nie instalacji, przy użyciu drzwi nawiewnych (BlowerDoor), zgodnie z normą PN-EN 13829:2002 Zamawiający dysponuje prawomocnym pozwoleniem na budowę Decyzja nr AB.6740.180.2018 z dnia 19.06.2018r. – kopia pozwolenia na budowę znajduje się w załączniku do niniejszej SIWZ. Podstawowe parametry techniczne budynku administracyjnego i gospodarczego: Budynek biura: a) powierzchnia zabudowy: 564,32 m2, b) powierzchnia użytkowa: 747,23 m2, c) kubatura budynku: 2637,72 m3, d) wysokość budynku od terenu : 7,51 m, e) ilość kondygnacji nadziemnych: 2, f) kondygnacje podziemne: brak. Budynek gospodarczy: a) powierzchnia zabudowy: 233,85 m2, b) powierzchnia użytkowa: 180,03 m2, c) kubatura budynku:, 558,44 m3, d) wysokość budynku od terenu : 4,27 m, e) ilość kondygnacji nadziemnych: 1, f) kondygnacje podziemne: brak. 2. Prace w zakresie robót budowlanych, dotyczące przedmiotowego zamówienia, realizowane będą w oparciu o dokumentację projektową (załącznik nr 3) opracowaną przez firmę TRAK-BUD Jacek Gryziecki, Byszewo 11B; 78-123 Siemyśl, składającą się z następujących opracowań, tj.: a) Projekt budowlany b) Projekt wykonawczy c) Przedmiary robót d) Specyfikacje techniczne 3. Wykonawca działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, zobowiązany będzie do uzyskania, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 4. Wykonawca zapewni doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do wykonywania wszelkich powierzonych zadań, w tym do kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne. 5. Wykonawca zapewni wykonanie robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 6. W zakresie realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. 7. Realizacja przedmiotowego zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1202 z p. zm.) oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z p. zm.). 8. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, a co za tym idzie, Zamawiający wymaga zrealizowania niniejszego zamówienia kompleksowo, w całości. 9. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwi zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: plonsk@warszawa.lasy.qov.pl 10. Podwykonawstwo: a) Stosownie do postanowień art. 36 a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: prefabrykacji ścian i stropów, oraz innych el. konstrukcyjnych budynków, robót konstrukcyjno-budowlanych określonych w projekcie wykonawczym w częściach robót „Architektura/Konstrukcja", jednakże obowiązek ten nie obejmuje robót ziemnych, sufitów podwieszanych, robót wykończeniowych, instalacji elektrycznej i sanitarnej, stolarki okiennej, stolarki drzwiowej, bram garażowych, ogrodzenia, innych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia a niewymienione jako kluczowe. W ww. zakresie oraz pozostałym, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia również przy współudziale podwykonawców. b) Na podstawie art. 36 b ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - stosowne informacje w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowym wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ. c) Na podstawie art. 36 b ust 1a ustawy Pzp, z uwagi na okoliczność, iż realizowane dostawy i roboty budowlane będą wykonywane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. d) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj.: pracowników budowlanych wykonujących roboty budowlane: 1) roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe 2) roboty betoniarskie 3) roboty montażowe 4) roboty dekarskie 5) instalacje elektryczne, teletechniczne 6) roboty z zakresu instalacji sanitarnych 7) roboty drogowe pod kierownictwem kierownika budowy/kierowników robót branżowych w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z p. zm.) oraz w art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2018.poz.1202 z p. zm.). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz rozdziale 27 SIWZ . (poza kierownikami robót i inspektorem nadzoru, którzy na podstawie Prawa budowlanego są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują) 12. Oznaczenia wg CPV: * 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę * 45111291-4 - Zagospodarowanie terenu * 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych * 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne * 45330000-9 - Roboty instalacyjne wod.-kan. i sanitarne * 45400000-1 - Roboty wykończeniowe wewnętrzne * 45420000-7 - Stolarka okienna i drzwiowa * 45443000-4 - Elewacja 13. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SIWZ, a także jej pozostałymi załącznikami.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45200000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł. 00/100 zł.) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spó

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information