Remont chodnika na drodze powiatowej Nr 1184 O w m. Gracze ul. Kręta – etap II

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3498511)

Client
Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
State
opolskie
Address
45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27 27
Phone
77 44-14-069 (70)
Fax
77 44-14-071
E-Mail
zam.zdp@wp.pl
Created
2019-07-17

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ul. Książąt Opolskich 27 27 45-005 Opole opolskie tel. 77 44-14-069 (70) fax. 77 44-14-071 REGON 53142158400000

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont chodnika na drodze powiatowej Nr 1184 O w m. Gracze ul. Kręta – etap II

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest etap II remontu chodnika na drodze powiatowej Nr 1184 O w m. Gracze ul. Kręta zlokalizowanego na drogach powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy w Dąbrowie. Niniejszy remont obejmuje następujące roboty: o rozebranie krawężników betonowych na ławie betonowej, o rozebranie krawężników kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej, o rozebranie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, o rozebranie chodników z płyt betonowych, o wykonanie krawężnika betonowego na ławie betonowej z oporem, o ułożenie obrzeży na podsypce cementowo – piaskowej, o wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa bazaltowego, o wykonanie nowej nawierzchni na wjazdach z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa bazaltowego, - szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze Robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (ST). W ramach zamówienia, oprócz robót Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - opracowania harmonogramu robót, - opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem) - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, - innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze szczegółowej specyfikacji technicznej. Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót. Szczegółowy opis, zakres i ilości robót zawierają następujące załączniki do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa (DP), - Przedmiar robót (PR), - Szczegółowe specyfikacje techniczne (SST). Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Ilości robót podane w kosztorysie ślepym/ofertowym mają charakter orientacyjny i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista wysokość wynagrodzenia ustalona będzie w oparciu o pomiary powykonawcze robót według cen jednostkowych ustalonych w ofercie Wykonawcy. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy. Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny deklarowany okres gwarancji - 24 miesiące - maksymalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233222-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1.900,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależnoś

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information