Modernizacja pomieszczeń budynku Muzeum Narodowego w Gdańsku przy ul. Toruńskiej 1.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3498509)

Client
Muzeum Narodowe w Gdańsku
State
pomorskie
Address
80-822 Gdańsk, ul. Toruńska 1
Phone
058 301 70 61
Fax
(058) 301 11 25
www
www.mng.gda.pl
E-Mail
info@muzeum.narodowe.gda.pl
Created
2019-07-17

Muzeum Narodowe w Gdańsku

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Muzeum Narodowe w Gdańsku ul. Toruńska 1 80-822 Gdańsk pomorskie tel. 058 301 70 61 fax. (058) 301 11 25 REGON 27666000000000 www.mng.gda.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Modernizacja pomieszczeń budynku Muzeum Narodowego w Gdańsku przy ul. Toruńskiej 1.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wykonaj” dokumentacji, w tym projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie na jego podstawie robót budowlanych w wybranych pomieszczeniach w budynku przy ul. Toruńskiej 1 w Gdańsku. 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wykonaj” dokumentacji, w tym projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonania na jej podstawie robót budowlano montażowych w celu adaptacji pomieszczeń (dawnych mieszkań) w budynku Muzeum Narodowego w Gdańsku przy ul. Toruńskiej 1 w Gdańsku na funkcję biurową. Budynek poklasztorny Franciszkanów (Gdańsk ul. Toruńska 1) wpisany jest do Rejestru Zabytków Województwa Pomorskiego - Nr 133 (dawny 367) Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dn. 1971-04-20, obiekt znajduje się ponadto pod szczególną ochroną, jako położony w obrębie obszaru XVII wiecznych obwarowań Gdańska - uznanego za Pomnik Historii, Decyzją Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej nr 415 z dn. 8.09.1994r. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) projekt architektoniczny przebudowy i adaptacji pomieszczeń; 2) projekt konstrukcyjny; 3) projekt instalacji sanitarnych (wod.-kan.); 4) projekt ogrzewania; 5) projekt wentylacji; 6) projekt instalacji elektrycznych; 7) projekt instalacji elektrycznych niskoprądowych (sieci komputerowej LAN, internetowej, telefonicznej, telewizji przemysłowej); 8) projekt instalacji przeciwpożarowych - instalacji gaśniczej, systemu oddymiania itd.; 9) projekt instalacji wczesnego wykrywania pożaru; 10) projekt systemów zabezpieczenia technicznego, tj. systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), system telewizji dozorowej wewnętrznej i zewnętrznej (CCTV), system kontroli dostępu (SKD); 11) wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych projektami branżowymi. 4. Dokumentacja, w tym dokumentacja projektowa i roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z wytycznymi określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, który zawiera także szczegółowy zakres prac/robót oraz sposób ich wykonania . 5. Dokumentacja będzie się składała z następujących opracowań w postaci wydruku i zapisu cyfrowego: 1) projekt budowlany (wydruk w 5 egzemplarzach plus wersja elektroniczna na płycie CD); 2) projekty wykonawcze (wydruk w 5 egzemplarzach plus wersja elektroniczna na płycie CD) w branżach: a) budowlanej; b) instalacyjnej ; c) elektrycznej. 3) inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji (wydruk w 5 egzemplarzach plus wersja elektroniczna na płycie CD); 4) dokumentacji powykonawczej (wydruk w 2 egzemplarzach plus wersja elektroniczna na płycie CD). 6. Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz prawidłowej eksploatacji. 7. Dokumentacja podlegała będzie odbiorowi przez Zamawiającego. 8. Roboty budowlane i montażowe będą prowadzone na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, wynikającą z zapisów w PFU i zgodnie z PFU oraz na podstawie uzgodnień z Zamawiającym. 9. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją projektową, PFU, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami wynikającymi m.in. z aktów prawnych wymienionych w ust.12 oraz wiedzą techniczną. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby zakres robót/prac, którego wykonanie polegałoby na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) był wykonywany przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umów o pracę, zakres robót/prac obejmuje wszystkie czynności na placu budowy, których wykonanie należy do przedmiotu umowy. Jeżeli czynności wskazane powyżej Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jako właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących w/w czynności. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga: 10.1 aby, najpóźniej przed zawarciem umowy, Wykonawca przekazał Zamawiającemu: oświadczenie o spełnieniu wymogu, o którym mowa w ust. 10 tj. iż osoba/osoby wykonujące czynności, wymienione w ust. 10 związane z przedmiotowym zamówieniem będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo do zweryfikowania oświadczenia Wykonawcy dotyczących formy zatrudnienia osób, w tym celu jest w szczególności uprawniony do zwrócenia się do właściwego inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli; 10.2 zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w ust. 10 były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę. 11. Roboty budowlane mogą być wykonywane w dni ustawowo wolne od pracy. 12. Roboty należy prowadzić z poszanowaniem interesów osób trzecich, które w szczególności polegają na: 1) ochronie Zamawiającego przed pozbawieniem możliwości korzystania z wody, kanalizacji, energii elektrycznej; 2) ochronie przed uciążliwościami powodowanymi przez hałas, wibracje; 3) ochronie przed zanieczyszczeniami powietrza, wody i gleby. 13. Wykonawca wykona przedmiot umowy w sposób zgodny z: 1) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2018 r., poz. 1202); 2) ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2067,zm. 2245, zm.z 2019 r. poz. 730.) 3) rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz.U. z 2018 r., poz.1609) 4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) 5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1422, zm. z 2017, poz.2285) 6) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.06.2003 roku, w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz. U. z 2015 r., poz. 2117) 7) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7.06.2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719) 8) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku, w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz.1126) 9) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. – w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., Nr 47, poz. 401) 10) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. , poz. 672 z późn. zm.) 11) Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. – o dozorze technicznym (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 1125 ze zm.) 12) Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. – o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) 13) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. – w sprawie sposobów deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (tj. Dz. U. z 2016 poz. 1966) innymi obowiązującymi przepisami.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 1.1. Wadium należy wnieść najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 1.2. Wadium będzie wniesione w pieniąd

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information