Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechanicznej w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Mieście Zielona Góra – projekty realizowane poza formułą ZIT

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3498492)

Client
Urząd Miasta
State
lubuskie
Address
65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
Phone
0684564100,4564406 do 08
Fax
068 4564155, 4564455
www
www.zielonagora.pl
E-Mail
zamowienia@um.zielona-gora.pl
Created
2019-07-17

Urząd Miasta

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Miasta ul. Podgórna 22 65-424 Zielona Góra lubuskie tel. 0684564100,4564406 do 08 fax. 068 4564155, 4564455 REGON 65423300000000 www.zielonagora.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechanicznej w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Mieście Zielona Góra – projekty realizowane poza formułą ZIT

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy – na jedno, kilka lub wszystkie części. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacje następujących części: 1) Część I – frezarka sterowana numerycznie CNC; 2) Część II - tokarka sterowana numerycznie CNC; 3) Część III – tokarka uniwersalna, kłowa. 3. Zestawienie asortymentowo – ilościowe wraz ze szczegółowym opisem pomocy dydaktycznych zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty odpowiednio w załącznikach nr I.3.I - I.3.III do SIWZ. 4. Przedmiotem zamówienia w ramach Części I - III jest dostawa pomocy dydaktycznych wymienionych w załączniku nr I.3.I - I.3.III do SIWZ do pracowni mechanicznej w Zespole Szkól Technicznych w Zielonej Górze, ul. Wrocławska 65a, 65-218 Zielona Góra. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 9 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy od dnia realizacji dostawy. 7. Zawarte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu. 8. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 9. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 10. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 42623000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information