Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3498480)
I.1) Name and address: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk ul. Karola Wojtyły 29 08-500 Ryki lubelskie tel. 081 865 71 10 fax. 081 865 71 11 REGON 52596100000000 https://umryki.bip.lubelskie.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym: Rewaloryzacja parku miejskiego w Rykach oraz Rewitalizacja zieleni miejskiej w Rykach, realizowana w ramach zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja centrum miasta Ryki”
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym: Rewaloryzacja parku miejskiego w Rykach oraz Rewitalizacja zieleni miejskiej w Rykach, realizowana w ramach zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja centrum miasta Ryki”. 2. W ramach niniejszego zamówienia zamawiający przewiduje możliwość złożenia ofert częściowych na cztery części zamówienia: Część 1. Branża architektoniczna Część 2. Branża konstrukcyjno-budowlana Część 3. Branża elektryczna Część 4. Branża sanitarna Wykonawcy mogą składać oferty na każdą z ww. części. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2.1 został szczegółowo określony w (Załączniku Nr 1 do SIWZ) – Opis przedmiotu zamówienia. 4. Dokumentacja projektowa inwestycji oraz inne dokumenty inwestycji dostępne są pod adresem internetowym: http://umryki.bip.lubelskie.pl - zamówienia publiczne – rejestr zamówień publicznych – symbol przetargu – WIR.271.15.2019 5. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi. 6. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71247000-1
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information