Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3498479)
I.1) Name and address: XVII Liceum Ogólnokształcące 10 Lutego 26 81-364 Gdynia pomorskie tel. 586203316 REGON 36799272100000 www.17logdynia.pl
I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawę i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50A
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdyni przy ulicy Wiczlińskiej 50A. 3.2. Zamówienie podzielone jest na 4 części. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy, ilościowy pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni przedmiotowych wskazany został w załączniku nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 3.3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt komputerowy posiadał odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem. 3.4. Wszystkie oferowane produkty (urządzenia, sprzęty) elektryczne w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać wymagania norm CE, tj. wymogi niezbędne do oznaczenia produktów znakiem CE. 3.5. Oferowane produkty muszą być sprawne, fabrycznie nowe i nieużywane oraz wyprodukowane nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed datą składania ofert. 3.6. Oferowane produkty nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży (np. ze względu na wady techniczne). 3.7. Dostawa sprzętu i wyposażenia nastąpi kosztem i staraniem Wykonawcy a następnie zostanie kosztem i staraniem Wykonawcy wniesione do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy, oraz jeśli dotyczy - odpowiednio rozmieszczone, podłączone oraz uruchomione zgodnie ze wskazaniem Dyrektora szkoły. 3.8. Zaleca się, aby dostarczone produkty zapakowane były w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 3.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku odbioru/zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym i SIWZ wraz z załącznikami. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: − są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub, − nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ wraz z załącznikami lub, − dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.10. Dostawy należy prowadzić w sposób niezakłócający działalności szkoły i ustalony z dyrektorem szkoły. Dostawy należy zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. 3.11. Na dostarczone produkty Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu zamówienia przedłoży Zamawiającemu instrukcję producenta w języku polskim. 3.12. Koszt dostawy, czynności opisanych w ust. 3.7 SIWZ, a także innych czynności do których zobowiązany jest Wykonawca należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 3.13. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przez Wykonawcę asortyment może mieć lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe od parametrów określonych w SIWZ i załącznikach przez Zamawiającego. 3.14. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy konkretnych producentów, to należy je traktować jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub asortyment o nie niższych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są nie niższe niż te opisane w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 3.14.1. Warunki równoważności rozwiązań: a) Co najmniej ten sam zakres zastosowań, b) Co najmniej ta sama funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie, c) Sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym, d) Nie gorsze parametry techniczne dotyczących trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji, e) Nie gorszy poziom wsparcia technicznego oferowanego przez producenta rozwiązania równoważnego.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30213100-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information