„ Dowóz dzieci i uczniów do placówek szkolnych na terenie Gminy Kluki na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2019/2020”

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3498474)

Client
Gmina Kluki
State
łódzkie
Address
97-415 Kluki, Kluki 88 88
Phone
44 6315002
Fax
44 6315025
E-Mail
bzieba@kluki.pl
Created
2019-07-17

Gmina Kluki

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Kluki Kluki 88 88 97-415 Kluki łódzkie tel. 44 6315002 fax. 44 6315025 REGON 59064804300000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „ Dowóz dzieci i uczniów do placówek szkolnych na terenie Gminy Kluki na podstawie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2019/2020”

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie dowozu dzieci i uczniów do placówek szkolnych na terenie Gminy Kluki w roku szkolnym 2019/2020 tj. od 02 września 2019 r. do 30 czerwca 2020 r. na podstawie biletów miesięcznych. Zakup biletów obejmuje dowożenie uczniów w granicach administracyjnych Gminy Kluki.Zamawiający dokonał podziału zamówienia dwie części i dopuścił możliwość składania ofert częściowych: a) Część I – Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Kaszewicach i Zespołu Szkół w Klukach w roku szkolnym 2019/2020 :trasa nr 1, trasa nr 2. b) Część II – Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Parznie i Zespołu Szkół w Klukach: trasa nr 3, trasa nr 4 w roku szkolnym 2019/2020. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt biletów upoważniających uprawnionych dzieci i uczniów do korzystania z usługi dowozu. Bilet miesięczny jest biletem imiennym i posługiwać może się nim osoba, której imię i nazwisko widnieje na bilecie. W razie kontroli jest wymagane przedstawienie dokumentu potwierdzającego tożsamość posiadacza biletu. Bilet miesięczny ważny jest jeden miesiąc tj. od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca. Bilet dostarcza Wykonawca na swój koszt. Na bilety miesięczne obowiązują wszystkie ulgi ustawowe przewidziane dla komunikacji samochodowej. Jako cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wskazać w Formularzu Oferty cenę po uwzględnieniu ulg ustawowych. 1) Wykonawca zobowiązuje się do dowozów i odwozów dzieci i uczniów zgodnie z wykazem. Zestawienie dojazdów dzieci i uczniów do placówek szkolnych stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne, uczniowie szkół podstawowych. 3) Szacunkowa łączna liczba dzieci i uczniów do przewiezienia do placówek szkolnych i odwozu wynosi: 185 4) Liczby uczniów są wielkościami podanymi na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. 5) Wykonawca winien dowieźć dzieci i uczniów na zajęcia nie wcześniej niż 30 minut przed ich rozpoczęciem i nie później niż 5 minut przed ich rozpoczęciem. Określenie godzin dowozu i odwozu. Wykonawca ustali z Zamawiającym. 6) Bilety miesięczne będą przekazywane poszczególnym dyrektorom placówek szkolnych przez Wykonawcę za pośrednictwem Urzędu Gminy Kluki. 7) Przejazdy dzieci i uczniów należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2019/2020, począwszy od 02 września 2019 r. do 30 czerwca 2020 r. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zgodnie z harmonogramem ustalonym na dzień odpracowany. 8) Za okres dni wolnych od zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego Wykonawca świadczył będzie usługi przewozowe w innym ustalonym czasie. 9) W miesiącu, w którym planowane są ferie zimowe ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. Zniżka obejmuje 1 m-c w przypadku ustalenia ferii na przełomie dwóch miesięcy. 10) Wymaga się, aby wszystkim przewożonym dzieciom i uczniom zapewniono w autobusach miejsca siedzące. Wykonawca zobowiązany jest dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia-dysponować środkami transportu o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów na trasie przewozu. 11) Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać aktualne badania techniczne i polisę ubezpieczeniową. 12) Pojazdy służące do przewozu osób muszą być utrzymane w czystości. 13) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu do placówek szkolnych jak i również w drodze powrotnej. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo tj. poza kierowcą, opiekuna. 14) Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej, cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci i uczniów do placówek szkolnych, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci i uczniów, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci i uczniów w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci i uczniów w pojeździe, niedopuszczenie do dalszego przewozu, sprawdzenie stanu liczbowego uczniów. 15) Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą ich rodzice / prawni opiekunowie. Podczas dowozu opiekun odprowadza dzieci i uczniów dowożonych pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje je wyznaczonemu przez dyrektora szkoły nauczycielowi dyżurnemu. Podczas odwozów opiekun szkolnego autobusu odbiera dzieci i uczniów spod drzwi szkoły i wprowadza do autobusu szkolnego zgodnie z ustalonym porządkiem. 16) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierowców autobusów, którzy posiadają uprawnienia, o których mowa w art. 39a. ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58). 17) Jeżeli podczas wykonywania usługi, wystąpi awaria uniemożliwiająca dalszą jazdę wyznaczonego autobusu, Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od jej wystąpienia, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni taką ilość pojazdów, aby była ona dostosowana do ilości przewożonych uczniów. 18) Zamawiający zastrzega, że możliwe są zmiany godzin przywozu i odwozu dzieci i uczniów wynikające z organizacji pracy szkoły czy przedszkola. Zamawiający poinformuje o zmianach pisemnie, telefonicznie bądź e-mailem nie później niż pięć dni przed wprowadzanymi zmianami. 19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 20) Odbiór uczniów na wyznaczonej trasie będzie się odbywał z istniejących przystanków autobusowych oraz miejscach wsiadania i wysiadania uczniów ustalonych z Zamawiającym. 21) Szczegółowe rozkłady jazdy ustala Wykonawca z Zamawiającym. Wykonawca dostosuje świadczenie usług do planu zajęć lekcyjnych, a także wszelkich zmian w czasie roku szkolnego. 22)Wykonawca zobowiązuje się do podania do publicznej wiadomości rozkładów jazdy, po której odbywają się regularne przewozy osób zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o transporcie drogowym, ustawie o publicznym transporcie drogowym i ustawie prawo przewozowe. 23)Ostateczna liczba dowożonych uczniów, a także godziny i trasy dowozu mogą ulec zmianie nie wpływając na cenę biletu miesięcznego podanego w ofercie. Ewentualne zmiany liczby uczniów Zamawiający zgłosi Wykonawcy na co najmniej 5 dni przed początkiem kolejnego miesiąca.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60000000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information