„Budowa chodnika od ul. Tetmajera do ul. Orkana, Budowa miejsc postojowych/utwardzenie terenu przy ul. Pasażerskiej w Skierniewicach”

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3498453)

Client
Urząd Miasta Skierniewice
State
łódzkie
Address
96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1 1
Phone
046 8345100
Fax
046 8345151
www
www.bip.um.skierniewice.pl
E-Mail
k.stepien@um.skierniewice.pl; z.zagawa@um.skierniewice.pl
Created
2019-07-17

Urząd Miasta Skierniewice

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 1 96-100 Skierniewice łódzkie tel. 046 8345100 fax. 046 8345151 REGON 00052430600000 www.bip.um.skierniewice.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Budowa chodnika od ul. Tetmajera do ul. Orkana, Budowa miejsc postojowych/utwardzenie terenu przy ul. Pasażerskiej w Skierniewicach”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: „Budowa chodnika od ul. Tetmajera do ul. Orkana, Budowa miejsc postojowych/utwardzenie terenu przy ul. Pasażerskiej w Skierniewicach” 1. Nazwa i adres Zamawiającego: 1) Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl, nr telefonu (46) 834-51-00 834-51-35 nr faksu (46) 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa chodnika od ul. Tetmajera do ul. Orkana, Budowa miejsc postojowych/utwardzenie terenu przy ul. Pasażerskiej w Skierniewicach”. 2. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp”. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Kody CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzeni, roboty ziemne, 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, 45233320-8 - Fundamentowanie dróg, 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych, 45233221-4 - Malowanie nawierzchni 45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych 3.2 . Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne: „Budowa chodnika od ul. Tetmajera do ul. Orkana, Budowa miejsc postojowych/utwardzenie terenu przy ul. Pasażerskiej w Skierniewicach” zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ) i przedmiarem robót (załącznik nr 1.1, 1.2 do niniejszej SIWZ). 3.3 . Orientacyjny zakres inwestycji pn. • „Budowa chodnika od ul. Tetmajera do ul. Orkana”. Roboty polegać będą między innymi na wykonaniu chodnika w zakres których wchodzi: • rozbiórka istniejących nawierzchni, • wykonanie chodnika o szerokości podstawowej 2,1 m, • wykonanie przejścia dla pieszych, • wykonanie oznkowania poziomego i pionowego, • wykonanie oświetlenia chodnika, • wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych, • wykonanie stojaków rowerowych przy placu zabaw, • ustawienie elementów małej architektury, • wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, • nasadzenia drzew i krzewów. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami). • „Budowa miejsc postojowych/utwardzenie terenu przy ul. Pasażerskiej w Skierniewicach”. Roboty polegać będą między innymi na wykonaniu utwardzenia w zakres których wchodzi: • rozbiórka istniejących nawierzchni, • rozbiórka istniejących ogrodzeń, • wykonanie chodnika, • wykonanie utwardzenia z płyt betonowych ażurowych, • inne roboty towarzyszące. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami). 3.4. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice (załączniki do ogłoszenia o zamówieniu). 3.5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - robót rozbiórkowych, - robót brukarskich w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - robót rozbiórkowych, - robót brukarskich w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 15 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podanych w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi w porozumieniu z projektantem, po akceptacji Zamawiającego. 3.6. Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: umskier@um.skierniewice.pl • kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: iod@um.skierniewice.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Budowa chodnika od ul. Tetmajera do ul. Orkana, Budowa miejsc postojowych/utwardzenie terenu przy ul. Pasażerskiej w Skierniewicach”, nr RZP.271.50.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 4. Podział zamówienia na części. Zamówienie dzieli się na następujące części stanowiące odrębne zadania inwestycyjne: 1. Część I - Budowa chodnika od ul. Tetmajera do ul. Orkana, 2. Część II - Budowa miejsc postojowych/utwardzenie terenu przy ul. Pasażerskiej w Skierniewicach. 5. Termin wykonania zamówienia. Zamówienia należy zrealizować w terminach: 1. Część I - do 30 września 2019 r. 2. Część II - do 30 września 2019 r.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45111000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Numeracja zgodna z SIWZ: 10. Wadium. 10.1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: • w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część I zamówienia wg pkt. 4 SIWZ – w wysokości 6 000,00 zł (słownie:

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information