DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTROTECHNICZNEGO, SPRZĘTU WARSZTATOWEGO, NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO NA POTRZEBY 23. BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO”

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3498451)

Client
Jednostka Wojskowa 1131
State
mazowieckie
Address
05-300 Mińsk Mazowiecki,
Phone
25 74 74 510
Fax
25 74 74 520
E-Mail
przetargi.23blot@op.pl
Created
2019-07-17

Jednostka Wojskowa 1131

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Jednostka Wojskowa 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki mazowieckie tel. 25 74 74 510 fax. 25 74 74 520 REGON 71003764000000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: DOSTAWA SPRZĘTU ELEKTROTECHNICZNEGO, SPRZĘTU WARSZTATOWEGO, NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO NA POTRZEBY 23. BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO”

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu elektrotechnicznego, sprzętu warsztatowego, narzędzi i wyposażenia warsztatowego na potrzeby 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części/zadań: Dokładne określenie zakresu i standardy jakościowe dla poszczególnych zadań zostały wyszczególnione w zadaniu nr 1 – 5 do SIWZ (formularze cenowe). Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu elektronarzędzi dla sekcji ZLT Zadanie nr 2 – Dostawa narzędzi dla sekcji ZLT Zadanie nr 3 – Dostawa mebli i narzędzi warsztatowych dla sekcji ZLT Zadanie nr 4 – Dostawa aparatury i przyrządów pomiarowych dla sekcji ZLT. Zadanie nr 5 – Dostawa wyposażenia warsztatu dla służby Uzbrojenia Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzem cenowym odpowiednio dla zadania. Parametry zamawianych narzędzi składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla zadania od 1-5; Podane przez Zamawiającego w tym załączniku ilości poszczególnych pozycji materiałów odpowiednio dla zadania są wielkościami maksymalnymi, jakie Zamawiający może zakupić w okresie obowiązywania umowy. 4. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe wcześniej nieużywane, produkty muszą być w szczelnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. 5. Dostarczone produkty muszą posiadać atesty, niezbędne certyfikaty dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie Polski (Deklaracja zgodności producenta, Karta techniczna produktu), w szczególności certyfikat CE (Conformité Européenne). Dokumenty te wymagane będą od wykonawcy wraz z dostawą. 6. Zamawiający wymaga, aby wymieniony towar był objęty gwarancją wystawioną przez Producenta na okres 24 miesięcy od daty dostawy (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3 i Zadanie nr 4) oraz 36 miesięcy od daty dostawy (Zadania nr 5) 7. Wszystkie wymienione produkty/materiały będą: a) wcześniej nieeksploatowanymi, b) wolne od wad technicznych i najlepszej jakości (kategoria I), c) opakowane w fabryczne opakowania umożliwiające ich identyfikację, nieuszkodzone i zamknięte.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 31730000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information