Modernizacja skateparku przy ul. Turystycznej w Jastrzębiu-Zdroju

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3489498)

Client
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
State
śląskie
Address
44-335 Jastrzębie-Zdrój, ul. Harcerska 14 B 14
Phone
0-32 4718614 w. 21
Fax
0-32 4718614 w. 36
E-Mail
mosirjastrzebie@wp.pl
Created
2019-06-24

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Harcerska 14 B 14 44-335 Jastrzębie-Zdrój śląskie tel. 0-32 4718614 w. 21 fax. 0-32 4718614 w. 36 REGON 27676527200000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Modernizacja skateparku przy ul. Turystycznej w Jastrzębiu-Zdroju

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac związanych z wykonaniem modernizacji skateparku przy ul. Turystycznej w Jastrzębiu-Zdroju. II. Wykonawca jest zobowiązany w kosztach własnych ująć: • Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z wykonaniem oznakowania oraz jego utrzymaniem. • Pomiary, obsługa geodezyjna (w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji), wytyczenia i badania, opracowania powykonawcze i wszystkie inne wymagane do odbioru robót wymaganych przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznych wykonania i odbioru robót. • Nadzory w tym branżowe, przełączenia i odbiory branżowe. • Zabezpieczenie terenu objętego robotami, wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp, barier ochronnych, itp. • Organizacja placu budowy i zaplecza. • Zabezpieczenie w trakcie wykonywania robót sąsiednich, istniejących obiektów, przed uszkodzeniami mechanicznymi. W razie jakichkolwiek zaniedbań i usterek, ich skutki ponosi Wykonawca robót i usuwa je na własny koszt. • Wszelkie roboty tymczasowe takie jak: prace porządkowe i inne nie wymienione wyżej roboty tymczasowe związane z przyjętą przez Wykonawcę technologią robót, a także limitujące wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej. Kierownik robót zobowiązany jest do opracowania planu BIOZ przed rozpoczęciem robót, zgodnie z prawem budowlanym. Wszystkie urządzenia dla realizowanego zadania muszą spełniać normy bezpieczeństwa i posiadać certyfikaty zgodności z normami. Wykonawca robót winien przed zabudową materiałów dostarczyć Zamawiającemu wymagane atesty, świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne dotyczące wszystkich zastosowanych materiałów. III. Warunki techniczne 1. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, przedmiarem robót, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2. Do wykonania zadania będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nie posiadające uszkodzeń. 3. Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie oferent – Wykonawca. 4. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. 5. Przed odbiorem końcowym Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty przekazania odpadów na materiały oddane do utylizacji. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarach opracowanych według indywidualnej kalkulacji stanowiących załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ . IV. Wykaz materiałów załączonych do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ : 1. Dokumentacja techniczna i Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – wg załącznika nr 9 do SIWZ. 2. Przedmiary opracowane według indywidualnej kalkulacji – wg załącznika nr 10 do SIWZ Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: • wymogami SIWZ oraz załącznikami do SIWZ • przepisami Prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45111300-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information