ZAKUP AMBULANSU TYPU C

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3489476)

Client
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowa Stacja Ratownictwa Medycznego Powiatu Warszawskiego Zachodniego
State
mazowieckie
Address
05-870 Błonie, ul. Lesznowska 20A 20
Phone
22 725 40 71
Fax
22 725 24 95
www
www.ratownictwopwz.pl
E-Mail
ksiegowosc@ratownictwopwz.pl
Created
2019-06-24

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowa Stacja Ratownictwa Medycznego Powiatu Warszawskiego Zachodniego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Powiatowa Stacja Ratownictwa Medycznego Powiatu Warszawskiego Zachodniego ul. Lesznowska 20A 20 05-870 Błonie mazowieckie tel. 22 725 40 71 fax. 22 725 24 95 REGON 14016545100000 www.ratownictwopwz.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: ZAKUP AMBULANSU TYPU C

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest zakup ambulansu typu C wraz z wyposażeniem medycznym, szczegółowo opisanego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, niepowystawowy, wyprodukowany w roku 2018 lub 2019, instrukcje obsługi w języku polskim (dostarczone w dniu odbioru ambulansu). 2.Ambulans oraz zabudowa muszą spełniać wymogi określone w aktualnych normach PN-EN 1789+A2 (w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia). 3. Oferowany przedmiot zamówienia wraz z zabudową musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z wszystkimi obowiązującymi przepisami. 4. Wykonawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. 5. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć deklarację zgodności z aktualnie obowiązującą Polską Normą PN EN 1789 + A2 (lub normami równoważnymi) w zakresie odpowiednim do prowadzonego postępowania, książkę gwarancyjną oraz wszelkie inne dokumenty umożliwiające prawidłowe korzystanie przez Zamawiającego z przedmiotu zamówienia. 6. Opis właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania, terminy ważności oraz numer świadectwa rejestracji muszą znajdować się na opakowaniach, jeżeli jest takie wskazanie zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i wymogami Zamawiającego. 7. Wykonawca gwarantuje, że oferowane wyroby medyczne objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175). 8. Cena za przedmiot umowy zostanie zapłacona przez Zamawiającego w następujący sposób: w 60 (sześćdziesięciu) równych ratach miesięcznych, w terminie do 30 (trzydziestego) dnia każdego następnego miesiąca.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 34114121-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information