Przebudowa ul. Rolniczej w Uszczynie

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3489467)

Client
Gmina Sulejów
State
łódzkie
Address
97-330 Sulejów, ul. Konecka 42 42
Phone
44 6102500
Fax
44 6162551
www
www.sulejow.pl
E-Mail
zamowienia@sulejow.pl
Created
2019-06-24

Gmina Sulejów

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Sulejów ul. Konecka 42 42 97-330 Sulejów łódzkie tel. 44 6102500 fax. 44 6162551 REGON 59064832700000 www.sulejow.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa ul. Rolniczej w Uszczynie

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Rolniczej w Uszczynie droga gminna nr 110565E w Uszczynie – ul. Rolnicza, odcinek 92 mb, działka nr ewid. 36 obręb Korytnica. 2. Zakres prac remontowych obejmuje: • Roboty pomiarowe – 0,092 km • Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 414,00 m², • Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 mm gr. 10 cm - 414,00 m², • Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 414,00 m² • Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca grubości 5 cm – 414 m² • Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna grubości 4 cm – 414 m² • Wykonanie obustronne pobocza szer. 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 10 cm - 135,00 m². 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, STWiORB oraz przedmiar robót. 4. Podstawą do wyceny jest projekt budowlany „Przebudowa ul. Rolniczej w Uszczynie”. 5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia i wdrożenia na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 6. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 7. Wykonawca po zakończeniu inwestycji zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu: - kosztorys powykonawczy – uproszczony; - certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów; - oryginał wewnętrznego dziennika budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i Kierownika budowy o zakończeniu robót; - komplet kart gwarancyjnych na dostarczone i wbudowane materiały; - oświadczenie Kierownika Budowy, inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi normami; - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Powyższe dokumenty powykonawcze należy opracować w 2 egzemplarzach. 8. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, obowiązującym prawem i normami. 9. Składający ofertę może we własnym zakresie dokonać oględzin terenu budowy i dokonać własnego obmiaru robót w celu uniknięcia rozbieżności i porównać go z dokumentacją oraz przedmiarem robót. 10. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 12. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Okres rękojmi wynosi 5 lat. Terminy gwarancji i rękojmi rozpoczynają swój bieg od daty bezusterkowego odbioru końcowego od Wykonawcy przedmiotu umowy. 14. Warunki płatności: Za wykonanie robót objętych przedmiotowym zmówieniem, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. Płatność na podstawie faktury wraz z dołączonym protokołem odbioru końcowego bezusterkowego w terminie minimum 14 dni (zgodnie z ofertą) od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Zapłata faktury Wykonawcy za roboty, które były wykonane przez Podwykonawców/Konsorcjantów nastąpi po dostarczeniu oświadczenia o dokonanych płatnościach lub dowodu zapłaty na rzecz Podwykonawców/Konsorcjantów. W przypadku niedostarczenia dowodu zapłaty lub oświadczenia Podwykonawcy/Konsorcjanta, Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania płatności dla Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do odbierania od Wykonawcy faktur elektronicznych za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania. 15. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu zamówienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi przebudowy ul. Rolniczej w Uszczynie, b. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy z Wykonawcą. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionych pracowników,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,  w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. c. na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić umowę/y zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania; d. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy. e. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45111000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information