Zakup, montaż, uruchomienie, konfiguracja i strojenie elementów aparatury nagłaśniającej i akcesoriów do projekcji kinowych oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup sprzętu kinotechnicznego do dźwięku do

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3489453)

Client
Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza
State
śląskie
Address
42-400 Zawiercie, ul. Piastowska 1
Phone
32 6722882, 602 773 051
Fax
326 722 882
www
http://www.mok.pl/
E-Mail
administracja@mok.pl
Created
2019-06-24

Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza ul. Piastowska 1 42-400 Zawiercie śląskie tel. 32 6722882, 602 773 051 fax. 326 722 882 REGON 86165300000000 http://www.mok.pl/

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup, montaż, uruchomienie, konfiguracja i strojenie elementów aparatury nagłaśniającej i akcesoriów do projekcji kinowych oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup sprzętu kinotechnicznego do dźwięku do

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, montaż, uruchomienie, konfiguracja i strojenie elementów aparatury nagłaśniającej i akcesoriów do projekcji kinowych oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup sprzętu kinotechnicznego do dźwięku dolby oraz instalacja wentylacji mechanicznej z chłodzeniem – etap II do małej sali kinowej (sala 203)”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: - Monitor podglądu obrazu z odtwarzacza Blu-ray - 1 szt.; - Rozdzielacz sygnału HDMI 2.0 4K - 1 szt.; - Dwudrożna, szerokopasmowa kolumna głośnikowa przeznaczona dla kanałów Surround (efektowych) - 6 szt.; - Wzmacniacz mocy klasy D z wbudowanym procesorem DSP - 2 szt.; - System bezprzewodowy z mikrofonem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) oferowany sprzęt musi być fabryczne nowy, kompletny (z pełnym okablowaniem, materiałami startowymi, niezbędnym wyposażeniem np.: baterie, złącza, zasilacze, wtyczki i itp.), gotowy do pracy, aktualne produkowany na rynku, o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego, 2) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy instrukcje obsługi/użytkowania w języku polskim, 3) Wykonawca wraz z dostawą sprzętu dostarczy karty gwarancyjne (odrębne dla każdego urządzenia), zgodne z wymogami SIWZ. 4. W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto tam gdzie w OPZ został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę elementów/typów urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane elementy/typy urządzeń, będą spełniały wymogi minimalne wskazane przez Zamawiającego. Zaoferowanie elementów/typów urządzeń równoważnych nie może prowadzić do sytuacji, w której dostarczony sprzęt będzie niekompatybilny z innymi elementami wchodzącymi w skład dostaw, co ma umożliwić eksploatację dostarczonych urządzeń zgodnie z przeznaczeniem. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 5. Wymagania w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia, konfiguracji i strojenia oraz szkolenia personelu Zamawiającego: 1) dostawa sprzętu obejmuje transport, wniesienie, zmontowanie, instalację, uruchomienie, konfigurację i strojenia, a także sprawdzenie poprawności działania urządzeń (czynności, które należy wykonać, aby oferowane urządzenia były podłączone, uruchomione i poprawnie działające), 2) przedmiot zamówienia będzie dostarczony transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, 3) miejscem dostawy i montażu jest budynek Miejskiego Ośrodka Kultury „Centrum” w Zawierciu im. Adama Mickiewicza, ul. Piastowska 1, mała sala kinowa (sala 203), 4) Wykonawca przeszkoli 4 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, 5) ewentualne szkody powstałe w związku z wnoszeniem i montażem sprzętu, zostaną usunięte na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 8. Wymagania w zakresie serwisu: Maksymalny (wymagalny) czas reakcji serwisowej wynosi 120 godziny od momentu zgłoszeniu przez Zamawiającego usterki lub wady. Czas reakcji serwisowej oznacza czas, w którym Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszone usterki lub wady lub dostarczyć sprzęt zastępczy o parametrach co najmniej takich samych jak sprzęt lub jego elementy podlegające naprawie. Czas reakcji serwisowej liczony będzie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki lub wady telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną (na numer telefonu, faxu lub adres mailowy Wykonawcy wskazany w umowie) w okresie obowiązywania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji. 9. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 10. Zamówienie jest współfinansowane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 32340000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information