Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3489450)
I.1) Name and address: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA ul. C. K. Norwida 3 3 78-100 Kołobrzeg zachodniopomorskie tel. 094 3552010 fax. 094 3552011 REGON 33039239000000 www.niwa.info.pl
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa sprzętu do fizjoterapii oraz materaców anatomiczno – ortopedycznych
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do fizjoterapii oraz materaców anatomiczno – ortopedycznych dla CRR KRUS NIWA z podziałem na cztery Zadania obejmujących: 1. Zadanie nr 1 dostawę materaców anatomiczno – ortopedycznych dwustronnych w ilości 318 szt.; 2. Zadanie nr 2 dostawę aparatu do krioterapii w ilości 2 szt.; 3. Zadanie nr 3 dostawę wanny do hydromasażu w ilości 1 szt.; 4. Zadanie nr 4 dostawę wirówki kończyn dolnych i kręgosłupa w ilości 2 szt., wraz z: - wniesieniem materacy do poszczególnych pokoi w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Kołobrzegu, kod 78-100 Kołobrzeg, przy ul. C.K. Norwida 3, rozpakowaniem z opakowań jednostkowych, ułożeniem materacy na stelażach oraz uprzątnięciem pokoi do stanu zastanego (uprzątnięcie opakowań jednostkowych) – dotyczy przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem nr 1; - rozmieszczeniem, instalacją i uruchomieniem poszczególnych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Kołobrzegu, kod 78-100 Kołobrzeg, przy ul. C.K. Norwida 3 oraz przeszkoleniem do piętnastu pracowników CRR KRUS NIWA w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu – dotyczy przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem nr 2, 3 i 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A.1. do SIWZ – Specyfikacja przedmiotu zamówienia – opis minimalnych parametrów dotyczący przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem nr 1, Załącznik nr 1A.2. do SIWZ – Specyfikacja przedmiotu zamówienia – opis minimalnych parametrów dotyczący przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem nr 2, Załącznik nr 1A.3. do SIWZ – Specyfikacja przedmiotu zamówienia – opis minimalnych parametrów dotyczący przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem nr 3, Załącznik nr 1A.4. do SIWZ – Specyfikacja przedmiotu zamówienia – opis minimalnych parametrów dotyczący przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem nr 4. Ww. załączniki stanowią jednocześnie określenie minimalnych parametrów, wymagań Zamawiającego w odniesieniu do dopuszczonego przez niego zakresu równoważności rozwiązania równoważnego o czym mowa w pkt. 14 rozdział III SIWZ. Wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w rozdziale III SIWZ oraz w treści Projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33150000-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information