Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. z wyłączeniem ferii szkolnych.

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3489437)

Client
Gminne Centrum Usług Wspólnych w Brudzewie
State
wielkopolskie
Address
62-720 Brudzew, Turkowska 29
Phone
632798325
E-Mail
cuw@brudzew.pl
Created
2019-06-24

Gminne Centrum Usług Wspólnych w Brudzewie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gminne Centrum Usług Wspólnych w Brudzewie Turkowska 29 62-720 Brudzew wielkopolskie tel. 632798325 REGON 36607404100000

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. z wyłączeniem ferii szkolnych.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: Szkoła Podstawowa im. Wojciecha z Brudzewa w Brudzewie, Szkoła Podstawowa w Galewie z Filią w Chrząblicach, Szkoła Podstawowa w Koźminie. Przewóz ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linii komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych. inie komunikacji regularnej muszą być ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania do danej szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób. Proponowany wykaz tras stanowi załącznik nr 2, 2a i 2b. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przystanków. Liczbowy wykaz uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości do szkół stanowi załącznik nr 3. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia. W czasie obowiązywania umowy ilość kilometrów i ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie w zależności od liczebności uczniów w szkołach i planów nauczania. Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1h w każdą stronę. Zamawiający zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania usług przewozowych na rzecz placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Brudzew w ilości 150 km miesięcznie przez okres obowiązywania umowy. Dodatkowe zlecenia nie będą kolidować z zatwierdzonym rozkładem jazdy autobusów. Niewykorzystane limit kilometrów w danym miesiącu będzie możliwy do wykorzystania w miesiącach następnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, dni rekolekcji, egzaminów, skrócenia zajęć itp. Wykonawca zapewni dowóz dzieci w innych godzinach. Odstępstwa od harmonogramu przewozów nie stanowi dodatkowych zadań i należy je wkalkulować w cenę biletu. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami),muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Zamawiający zastrzega sobie kontrolę czystości pojazdów. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. Zamawiający wymaga 5 autokarów wyprodukowanych nie wcześniej niż w 1998r.: 2 o pojemności min. 40 miejsc siedzących i 3 o pojemności min. 52 miejsc siedzących. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią ilość miejsc siedzących w autobusach .

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60100000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information