Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Gorzków

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3489424)

Client
Gmina Gorzków
State
lubelskie
Address
22-315 Gorzków, ul. Główna 9 9
Phone
084 6838156
Fax
084 6838111
E-Mail
gorzkow_g@woi.lublin.pl
Created
2019-06-24

Gmina Gorzków

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Gorzków ul. Główna 9 9 22-315 Gorzków lubelskie tel. 084 6838156 fax. 084 6838111 REGON 95037169500000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Gorzków

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiotem postępowania jest dostawa koparko-ładowarki do siedziby Zamawiającego. Oferowany pojazd musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w minimum 2018 roku, z seryjnej produkcji (nie będącej prototypem), przeznaczony dla krajów europejskich i ruchu prawostronnego, spełniający wymagania pojazdu dopuszczanego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo o ruchu drogowym. Certyfikat CE. 2.Szczegółowa charakterystyka maszyny została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia zamawianego sprzętu stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3.Zamawiający przewiduje średnią ilość motogodzin pracy maszyny: 1000 mth/rok. 4.Oferowana przez wykonawcę cena musi uwzględniać koszt transportu maszyny do siedziby Zamawiającego. 5.W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie minimum dwóch wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji oraz budowy koparko-ładowarki. 6.Zamawiający dopuszcza dostarczenie tzw. osprzętu dodatkowego (łyżka trapezowa, łyżka skarpowa, pług odśnieżny) w terminie do 90 dni od podpisania umowy i nie podlega ocenie w zakresie kryteriów oceny ofert – termin realizacji). 7.Termin oraz godzinę dostawy należy wcześniej ustalić telefonicznie lub mailowo z osobą wskazaną w umowie. 8.Dostarczony przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 9.Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 12 miesięcy. (Uwaga! Gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert). Strony ustalają, iż okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 10.Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. 11.Wykonawca zapewni rozpoczęcie usuwania awarii w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zawiadomienia faksem lub telefonicznie. Maksymalny czas usunięcia usterki od momentu zgłoszenia – 7 dni roboczych.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 43260000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information