„Dostawa urządzenia do rozdrabniania odpadów zielonych, w tym: gałęzi, krzewów, choinek (rębarka)”

Order Newsletter: 2019 Position: (oferta nr 3476676)

Client
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
State
małopolskie
Address
32-602 Oświęcim, ul. Bema
Phone
338 423 140
Fax
338 423 140
www
www.zuk.oswiecim.pl
E-Mail
saratowicz.pawel@zuk.oswiecim.pl
Created
2019-05-17

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Bema 32-602 Oświęcim małopolskie tel. 338 423 140 fax. 338 423 140 REGON 72112533000000 www.zuk.oswiecim.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Dostawa urządzenia do rozdrabniania odpadów zielonych, w tym: gałęzi, krzewów, choinek (rębarka)”

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 uPzp) fabrycznie nowego (rok produkcji przedmiotu zamówienia 2019) urządzenia do rozdrabniania odpadów zielonych, w tym: gałęzi, krzewów, choinek (rębarki). 2. Nazwa zadania: Dostawa urządzenia do rozdrabniania odpadów zielonych, w tym gałęzi, krzewów, choinek (rębarka). 3. Nazwa skrócona: DOSTAWA RĘBARKI 4. Opis urządzenia łącznie z parametrami technicznymi: 1) Konstrukcja podwozia oparta na podwoziu 1-osiowym, z hamulcem najazdowym i zaczepem kulowym, 2) Silnik wysokoprężny 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, moc w przedziale 70-80 KM, 3) Pokrywa ochronna silnika wykonana ze stali, 4) Pojemność zbiornika na paliwo minimum 90 l, 5) Średnica materiału na wrzucie min. 220 mm 6) Bębnowy system tnący, 7) Dwustronne noże rozdrabniające min. 2 szt., 8) Prędkość obrotowa bębna min. 2000 obr./min, 9) Mechanizm umożliwiający rozłączenie napędu oraz sekcji tnącej, 10) Wymiary gardzieli podawczej min. 400x220 mm, 11) Rolka podawcza napędzana hydraulicznie, 12) Wysokość stołu podawczego maks. 700 mm, 13) Długość stołu podawczego min. 1600 mm, 14) Zbiornik oleju hydraulicznego min. 25 l, 15) Wyświetlacz/panel informacyjny dla operatora: min. licznik godzin pracy, obroty silnika, 16) Obrót komina wylotowego co najmniej 270° z wyłączeniem strefy załadunku przez operatora - dla bezpieczeństwa operatora, 17) Długość nie większa niż 4000 mm, 18) Szerokość nie większa niż 1800 mm, 19) Wysokość (z kominem wylotowym) nie większa niż 2600 mm, 20) Masa nie więcej niż 2500 kg, 21) Poziom hałasu do 130 dB, 22) Oświetlenie drogowe, 23) Homologacja drogowa, 24) Certyfikat CE. 4. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust.4 uPzp w miejscu, w którym przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, referencyjnych systemów technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne z opisywanym. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 uPzp spoczywa na wykonawcy. 5. Użyte w siwz i w załącznikach do siwz nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w siwz. 6. W przypadku norm zharmonizowanych za rozwiązania równoważne uznawane będą rozwiązania zapewniające spełnienie wymagań zasadniczych na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach zgodnie z wymaganiami dyrektyw. W pozostałych przypadkach, tj. w odniesieniu do europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, referencyjnych systemów technicznych za równoważne będą uznawane rozwiązania/materiały o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie zamówienia. 7. Wymagania dodatkowe: Urządzenie musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające rejestrację i eksploatację rębarki bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego. W szczególności wymagane będą: 1) dokumenty niezbędne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych, 2) katalog części zamiennych, 3) instrukcję obsługi w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, 4) świadectwo homologacji na terenie RP (dokument potwierdzający, że urządzenie posiada homologację – świadectwo homologacji – wystawiony zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym – t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 1990 ze zm.), 5) książkę serwisową w jęz. polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, 6) dokument gwarancyjny, 7) wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Szczegółowe wymagania dot. dostawy, odbioru, wymaganych do przedstawienia dokumentów a także warunki gwarancji, rękojmi i warunki płatności znajdują się w siwz.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 43312200-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Każda oferta zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczeg

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information